Felújítás hírei:

 

ÉPÍTÉS SZERELÉSI - VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS

 

A jelen vállalkozási szerződés (a továbbiakban: Szerződés)

 

 

egyrészről:      az OTP. Társasház Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54.

Adószám:       27601549-120

Telefon:  telefax:  92/318-640,  M: +3630632-4351

képviseletében:           Pintér József

                        mint Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő)

 

másrészről:     Sebi-Cső Bt.7182 Závod Székely utca 161.

                        levelezési cím:Kakasd Rákóczi út. 59/A.

 

Adószám: 21504705-2-17

Cégjegyzék szám:      17-06-005609

Telefon:  telefax 06 70 2355641

Bank számla szám: Zomba és Vidéke TKSZ. 71900027-10011812

képviseletében:           Sebestyén Zoltán

mint Vállalkozó (a továbbiakban: Vállalkozó)

 

(A Megrendelő és a Vállalkozó a továbbiakban együttesen hivatkozva: Felek) között jött létre, az alábbi feltételek szerint:

 

 

A Szerződés tárgya:

  1. A Vállalkozó elvállalja a Megrendelő tulajdonában, illetve kezelésében lévő

 Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54 szám alatti 4983/32 helyrajzi számú ingatlan tetőterén

Napkollektoros rendszer használati meleg víz rásegítési rendszer kiépítését.

a H.É.T.MÉRNÖK IRODA..Kft. kiviteli tervei alapján (a továbbiakban: Munkák), a Szerződés (beleértve a jelen dokumentumban felsorolt mellékleteket is),  teljes körűen, műszakilag és minőségileg kifogástalan kivitelben, a vonatkozó magyar előírásoknak, műszaki szabványoknak, valamint a technika mai állásának megfelelően, I. osztályú minőségben, határidőben a szakvállalat gondosságával.

  1. Teljesítési határidők
    1. Megrendelő a szerződés tárgyát képező munkához a szükséges munkaterületet munkavégzésre alkalmas állapotban - átadás-átvételi és állapot felvételi jegyzőkönyv felvétele mellett köteles Vállalkozó részére átadni. A munkaterület építés-szerelésre alkalmassá tételéről Megrendelő köteles gondoskodni. A munka megkezdésének és ütemezésének joga a Vállalkozót illeti meg. Vállalkozó az Megrendelő érdekében, vagy hibájából előforduló várakozás idejével megnövelheti a vállalási határidőt.

 

  1. Vállalkozó megbízásának időpontja:                        2013. július  01.

            befejezési véghatáridő:                                            2013. szeptember   30..

 

A Vállalkozó a Munkákat a Szerződés feltételei szerint, a fenti határidőkön az 3.1 pontban leírt díj ellenében vállalja elvégezni.

  1. A Vállalkozói Díj, a Munkák elszámolása
    1. A Munkák hiánytalan és hibamentes elvégzése fejében a Vállalkozót

7.526.000- Ft + (27 %) ÁFA  azaz: hétmillió ötszázhuszonhat ezer   Ft  forint plusz (huszonhét százalék)ÁFA,   azaz bruttó  9 558 020 ,-Ft ( kilencmillió ötszázötvennyolc ezer  húsz ,-Ft)

egyösszegű vállalkozói díj illeti meg, mely a befejezési határidőre prognosztizált, egyösszegű átalányár és amely csak a Szerződésben foglaltak szerint és kizárólag a Megrendelő által kért műszaki tartalom változás esetén változtatható (továbbiakban: Vállalkozói Díj).

  1. A Vállalkozói Díj nem változtatható meg a Megrendelő hatáskörén kívül eső tényezők miatt (pl.: a Vállalkozó ajánlatában előforduló bármely hibára, időjárás viszontagságaira, a szerződéskötéskor hatályos hatósági előírásokra, műszaki szükségszerűségre, tervezési hibákra vagy vám- és adóelőírásokra, forintleértékelésre való hivatkozással).
  2. A szerződéses dokumentumokban foglalt műszaki tartalomtól eltérő műszaki megoldások alkalmazása csak Mérnök egyetértésével lehetséges.
  3. Többletköltséget a szerződéskötés után Megrendelő még műszaki szükségesség esetén sem finanszíroz. Ez alól kivételt képeznek a szerződés teljesítése során felmerülő – tehát az ajánlati időszakban még nem ismert – új körülmény, vagy igény miatti tervmódosítások, amely következtében elrendelt pótmunka, vagy elmaradó munka a Szerződés ilyen tárgyú módosítása esetén rendelhető el.
  1. Felek megbízottainak megnevezése
    1. A Megrendelő megbízottainak megnevezése

 

            Műszaki ellenőre (Mérnöke)

Balaskó Zsolt

Névjegyzéki száma: ME-É/I.-50137/2013, ME-M/I.-50137/2013,

            Tel.:00-36-30/94-888-14

Fax:00-36-92/510-917

e-mail.:balasko.zsolt@dapterv.hu

  1. Vállalkozó megbízottainak megnevezése

Hucker Csaba. az építmények megépítésére vonatkozó felelős műszaki vezető, névjegyzék száma: MV-Ép/B -17-52-48

            Tel.:+3630-231-5627

 

  1. Felek nyilatkozatai
  2. A Vállalkozó kötelezettségei
    1. Általános kötelezettségek
      1. Vállalkozó tevékenységével összefüggő, és a Szerződés időtartama alatt keletkező károkra a Megrendelő felelősséget nem vállal és nem nyújt külön térítést.
      2. A Vállalkozó a 191/2010. (IX. 15.) Korm. rendelet szerint köteles Építési Naplót vezetni. Az építési naplót oly módon kell vezetni, hogy a napi teljesítések térbeli elhelyezkedése és a hozzá tartozó erőforrások, körülmények egyértelműen rögzítésre kerüljenek. Az építési naplót a munkahelyen Vállalkozónak mindig hozzáférhető helyen kell őrizni. A naplót a munkahelyről csak a jogszabályban meghatározott esetekben lehet elvinni. A naplóba csak Felek megbízottai és az arra a hivatkozott rendelet szerint jogosultak jegyezhetnek be.
      3. A Munkák kivitelezésével kapcsolatos, külső szervek által hatósági jogkörben adott utasításokról Vállalkozó köteles az Mérnököt haladéktalanul értesíteni.
      4. Ha Vállalkozó a munkák során a szerződésben vagy a tervben feltételezettől eltérő olyan állapotot észlel, amely a tervezettől eltérő munkát igényel, köteles erre a Mérnök figyelmét felhívni. Amennyiben a Mérnök szakszerűtlen utasítást ad, erre vonatkozóan ugyancsak köteles Vállalkozó írásban felhívni a figyelmét. A figyelmeztetés elmaradásából eredő kárért Vállalkozó a felelős. Amennyiben a Mérnök az utasítást fenntartja, úgy Vállalkozó a munkát a Megrendelő kockázatára végzi, vagy választása szerint elállhat a Szerződéstől.
      5. Vállalkozó köteles a kivitelezés teljes időtartama alatt egy példány, a folyamatban levő munkák tárgyában jóváhagyott, hiánytalan tervdokumentációt valamennyi kiegészítésével, továbbá az összes engedélyt és szakhatósági, illetve közmű üzemeltetői hozzájárulást másolatban a helyszínen tartani.
      6. Vállalkozó kötelezi magát, hogy a birtokába kerülő, adatokat, terveket, illetve egyéb információkat bizalmasan kezeli, valamint azokat tárgyi munka megvalósításához használja fel és harmadik személy részére a hozzáférés lehetőségét meggátolja.
    2. A Munkák minőségének ellenőrzése
      1. Minőség ellenőrzés terén Vállalkozó a vonatkozó Magyar Szabvány (MSZ) és minden e tárgyban hatályos jogszabályi előírásnak megfelelően köteles az alábbiak teljesítésére és elvégzésére:
  1. a beszállított anyagok ellenőrzése és minőségi bizonylatolása, a bizonylatok nyilvántartása és hozzáférhetővé tétele Mérnök számára
  2. az építési naplóban, vagy külön vezetett minőségellenőrzési naplóban írásban rögzítenie kell a munkahelyen végzendő minőségellenőrzések számát, idejét, eredményét, az ellenőrző mérések számát, idejét, az ellenőrzések során vizsgált paramétereket, elfogadható értéküket, vizsgálandó mennyiségeket,
  3. olyan beépítés előtti és azt követő próbavizsgálatok elvégzése, amelyek első alkalommal nem teljesítették a Szerződés követelményeit.
  4. a Szerződés alapján nem elfogadható minőségi eltérések esetén megtenni a szükséges intézkedéseket.
  1. A Felek együttműködése
    1. A Felek kötelesek úgy együttműködni, hogy a Munkák határidőre a legjobb minőségben megvalósulhassanak. Ennek érdekében a felmerülő, a szerződés teljesítését gátló körülményekről felek kötelesek egymást haladéktalanul, levélben is értesíteni.
    2. A Szerződés módosítására vonatkozó kezdeményezést (műszaki tartalom változtatási, határidő módosítási igény) Felek írásban kötelesek megtenni. Vállalkozó Megrendelő írásban közölt kérésére a Munkákban felmerülő változtatások költség és határidő vonzatáról köteles a kézhezvételtől számított legkésőbb 5 naptári napon belül, levélben nyilatkozni. Vállalkozó késedelme esetén Megrendelő nem köteles figyelembe venni az 5 naptári napon túli időbeni késedelem miatti határidő módosítási igényt.
    3. Felek sem szerződéses jogaikat, sem követeléseiket harmadik személyre a másik szerződő fél írásbeli hozzájárulása nélkül nem ruházhatják át, a jogutódlást kivéve.
    4. A Munkák megvalósítása érdekében Vállalkozó köteles bármely, a Megrendelőkel kapcsolatban álló harmadik féllel - hatóságokkal, közmű vállalatokkal, együttműködni és minden, a Munkák megvalósításával összefüggő kérdést tisztázni, a munkavégzésükhöz a munkaterületet és felvonulási szolgáltatásokat biztosítani.
    5. Bármely olyan körülményt, amely felek érdekkörén kívülálló, elháríthatatlan külső ok miatt (elemi csapás, háború, egyéb országos jelentőségű - az illetékes állami szerv, vagy hatóság által rendkívülinek minősített -  esemény pl.: általános sztrájk, rendkívüli állapot, rendkívüli időjárás…stb.) állt elő és amely a jelen szerződés teljesítését akadályozza (késlelteti), felek jelen Szerződés vonatkozásában vis majornak tekintik. Nem tartozik a vis major körébe az évszaknak megfelelő, tehát a szerződéskötéskor előre látható, de az építési munkákat akadályozó időjárás (tartós eső, fagy…stb.).
    6. A megkötött vállalkozási szerződés módosítása, kiegészítése írásban, a szerződő felek egyetértésével, a Polgári Törvénykönyv alapján történhet.
  2. Átadás-átvétel
    1. A munkaterület átadás-átvétele
      1. A munkaterület átadás-átvételi eljárását előzetesen egyeztetett időpontban a Megrendelő,  vagy megbízottja (a Mérnök) és a Vállalkozó bonyolítja le.
      2. A munkaterület átadás-átvételről jegyzőkönyv készül az építési naplóban, vagy napló mellékletként csatolva.
    2. A Munkák átadás-átvétele
      1. A Vállalkozó köteles legalább 15 munkanappal előre írásban készre jelenteni a Munkákat a műszaki átadás-átvételi eljárás megkezdése végett.
      2. Az átadás-átvételi eljárás időpontját Megrendelő, illetve képviseletében a Mérnök, tűzi ki és a meghívót az eljárást 10 munkanappal megelőzően megküldi az érintett feleknek
      3. A műszaki átadás-átvételi eljárás időtartama legfeljebb 1 naptári nap, amely azonban nem zárulhat le a kivitelezési véghatáridőknél későbbi időpontban. Az átvétel lezárásának feltétele a hiánymentes teljesítés beleértve a 9.2.5 pontban felsoroltakat is.
      4. A műszaki átadás-átvétel csak lényeges, rendeltetésszerű használatot, vagy a továbbépítést gátló hiányosságok esetén tagadható meg.
      5. Vállalkozó köteles a műszaki átadás-átvételi eljárás megkezdésekor érvényes jogszabályok szerint az üzembe helyezéséhez szükséges valamennyi okmányt a Megrendelő rendelkezésére bocsátani az alábbiak szerint:
  1. 1 példány megvalósulási tervdokumentációt,
  2. műszaki specifikációk megfelelőség tanúsításait,
  1. Teljesítésigazolás és számlázás
    1. Vállalkozó számláját Megrendelő csak az elkészült - és a Mérnök által igazolt - teljesítés esetén fogadja el.
  2.  
  3. A Megrendelő a Vállalkozó garanciális kötelezettségének biztosítékaként az adott épület végszámlájának a nettó vállalkozói díjából 500.000.-Ft-ot visszatart, a garanciális bejárásig, azaz a sikeres műszaki átadás-átvétel időpontjától számított 12 hónapra.  A garanciális bejárást követően melynek időpontja 2014. október 1. a megrendelő a garanciális visszatartást átutalja a Vállalkozó bankszámlájára.

 

  1. Vállalkozó a szerződésben foglalt határidők előtt is jogosult teljesíteni.
  2. Minőségi, illetve mennyiségi kifogások esetén a Mérnök a teljesítésigazolás kiadását megtagadja. Megrendelőnek joga van a teljesítés igazolását megtagadni az alábbi esetekben:

(a)   a teljesítés hibás és a Vállalkozó a Megrendelő írásos felszólítása ellenére sem javította ki a hibát,

(b)   a Vállalkozó bizonyíthatóan kárt okozott a Munkákban, illetve bármely más, a Megrendelőkel jogviszonyban álló partner munkájában.

  1. A Megrendelő a szerződés ellenértékének fedezetével rendelkezik.
  2. Megrendelő előleget nem folyósít és részszámlázásra sem kerülhet sor.
  3. A végszámla benyújtásának előfeltétele a hiánymentes műszaki átadás-átvételi eljárás lefolytatása, az átadás-átvételi igazolás vagy jegyzőkönyv (teljesítés igazolás) kiadása mindkét fél által aláírva, illetve ezzel egy időben a Mérnök által aláírt teljesítés igazolás kiadása.
  4. A Vállalkozónak a végszámla benyújtásáig nyilatkozni kell az alábbiakról:

(a)   a Munkák a Mérnök által elfogadott tervdokumentációknak és a szabványoknak megfelelően készültek el,

(b)   az anyagok, berendezési tárgyak a műszaki specifikációk szerint kerültek beépítésre, illetve felhasználásra,

(c)   a Vállalkozó lefolytatott minden jogszabályban és szabványokban, illetve a Szerződésben előírt ellenőrzést, és az ellenőrző vizsgálatok eredménye megfelelt a rendelkezésekben előírt követelményeknek,

(d)   a Vállalkozó beszerzett minden olyan engedélyt, hozzájárulást, közmű- és hatósági nyilatkozatot, amelyek beszerzésének kötelezettsége Vállalkozót terheli,

(e)   a Vállalkozó teljes körűen átadott a Megrendelő részére minden megvalósulási tervrajzot, garanciabizonylatot, vizsgálati eredményt és minden egyéb, a szerződés szerinti teljesítés igazolását szolgáló dokumentumot,

(f)   végelszámolási nyilatkozat arról, hogy a végszámla a Vállalkozó minden, a Megrendelőkel szemben fennálló követelését tartalmazza.

  1. A teljesítések ellenértékének kiegyenlítése a Kbt. 305.§ (3) bekezdésében foglaltak szerint az igazolt teljesítést követő 30 naptári napon belül történik..
  2. Fizetési késedelem esetén Vállalkozó jogosult a Ptk. szerinti késedelmi kamatot érvényesíteni Megrendelővel szemben.

 

  1. Vállalkozó vállalja és biztosítja a Megrendelőt, hogy minden alvállalkozóját, beszállítóját, illetve egyéb a teljesítésbe általa bevont érdekeltet teljesítése, illetve szerződése szerint kifizeti. Megrendelőt ez ügyben semmilyen felelősség, fizetési- és kártérítéssel kapcsolatos jogigény kielégítése nem terheli.
  1. Szavatosság és felelősség
    1. Vállalkozó jótáll a Szerződésben foglalt kötelezettségeinek szerződésszerű teljesítéséért, továbbá az alkalmazott megoldások, eljárások alkalmasságáért és minőségéért függetlenül attól, hogy azokat saját maga vagy alvállalkozója, esetleg egyéb jogszerűen bevont harmadik személy alkalmazza.
    2. Vállalkozó a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései alapján a Munkákra 10 év teljes körű jótállást vállal.
    3. Az egyes épületszerkezetek és azok létrehozásánál felhasználásra kerülő termékek kötelező alkalmassági idejéről szóló 11/1985. (VI. 22.) ÉVM-IpM-KM-MÉM-BkM együttes rendelet szerint megfogalmazott kötelező alkalmassági idő esetében e rendelet irányadó a szavatossági jogok igényérvényesítési határidejét illetően is.
    4. A szavatossági és a jótállási(garanciális) időszak a Munkákra vonatkozó átadás-átvételi eljárás lezárásától (azaz a teljesítés igazolásától) veszi kezdetét. Ez vonatkozik azokra a szakaszokra is, melyeknek az átadást megelőző ideiglenes üzembe helyezéséhez a Megrendelő hozzájárult.
    5. biztosításával, biztosítási szerződés alapján kiállított - készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvénnyel.
    6. Megrendelő az általa Munkák átadás-átvételét követő 1 éven belül általa kitűzött jótállási utó felülvizsgálatot Vállalkozóval közösen folytatja le. A jótállás körébe tartozó munkákat Vállalkozó a vonatkozó szabályozás szerint elvégzi, amely munkák átadás-átvétele után a jótállási kötelezettség teljesítéséről Megrendelő a Szerződésre vonatkozó Teljesítési Igazolást ad Vállalkozó részére.
  2. Irányadó jog, nyilvánosság, jogviták elbírálása:
    1. A jelen Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a tárgyhoz kapcsolódó egyéb jogszabályok rendelkezései irányadók.
    2. A szerződés teljesítése vagy értelmezése kapcsán a Felek elsősorban közvetlen tárgyalások útján, békés úton rendezik vitás ügyeiket. A tárgyalásos rendezés sikertelensége esetén a jogviták elbírálására Felek illetékes bíróságként a Zalaegerszegi Járás  Bíróságot fogadják el.

 

A jelen dokumentumban foglaltakat a Felek elolvasták, megértették és mint szerződési akaratukkal mindenben egyezőt az alulírott napon cégszerűen aláírták.

 

 

 

 

Zalaegerszeg , 2013.július 01.

 

 

k. m. f.

 

 

 

                                                                                                                 

 

       ……………………………………….               ………………………………………

                            Megrendelő                                                          Vállalkozó

 

 

 

 

 

       
 
   
 
 

 

 

 

 

 

 

 
 

OTP TÁRSASHÁZ

Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54.

Adószám: 27601549-1-20

otp-tarsashaz.webnode.hu

Pintér József közös képviselő

8900 Zalaegerszeg  Landorhegyi út 52.lp.fsz.1.a.

T:92/318-640   M: +3630/632-4351

E-mail: jozsef.pinter05@t-online.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


MŰSZAKI ELLENŐRZÉSI MEGBÍZÁSI SZERZŐDÉS

 

 

Amely létrejött egyrészről

OTP Társasház Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54. ( címe.: 8900 Zalaegerszeg Landorhegyi út 52. fsz.1. Adószám: 27601549-1-20  ) mint megbízó (a továbbiakban Megbízó),

másrészről

a(z) DAP Építészeti és Mérnöki fővállalkozó Kft. (székhely: 8900 Zalaegerszeg, Kossuth L u. 63., cégjegyzékszám: Cg 20-09-068640, adószám: 14365216-2-20, képviselő: Balaskó Zsolt, Vipler Péter ügyvezetők), mint megbízott (továbbiakban: Megbízott) az alábbi feltételek szerint:

  1. Előzmények:

 

  1. Megbízó a Zalaegerszeg 4983/32 hrsz-ú ingatlanon társasházi lakóépület felújítását határozta el.
  2. A műszaki ellenőri megbízást érintő munkálatok becsült összértéke: bruttó  704 916.- Ft.
  3. A megbízás kizárólag az 1. számú mellékletben részletezett munkafolyamatokra terjed ki.

 

  1. Szerződés tárgya:

A fenti Beruházások műszaki ellenőri és műszaki koordinációs feladatainak ellátása (a továbbiakban: Mérnöki Szolgáltatás) az alábbiak szerint:

 

  1. A Beruházás előkészítése, úgymint:
    1. mműszaki közreműködés Megbízó képviseletében a vállalkozók kiválasztása során (elemzés, ajánlatok ellenőrzése, táblázat, javaslattétel, közreműködés a döntési folyamatban),
    2. szerződéses iratok előkészítése, véleményezése (megbízólevél, szerződés előkészítése)

 

 

 

-1-

  1. A Beruházás kivitelezési munkáinak műszaki ellenőrzése, úgymint:

a 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendeletben foglaltak szerint

 

  1. az Étv. 43. § (1) bekezdés b)-d) és g) pontjában meghatározottak, úgymint:

Az építtető (műszaki ellenőr) felel:

a/1) a jogerős és végrehajtható építésügyi hatósági engedélyben és a hozzátartozó, jóváhagyott, engedélyezési záradékkal ellátott tervdokumentációban foglaltak betartásáért,

a/2) az építőipari kivitelezési tevékenység végzésének figyelemmel kíséréséért,

a/3) azért, hogy az építmény rendeltetésszerű és biztonságos használatához szükséges járulékos építmények, tereprendezési, parkosítási munkálatok a felújítással együtt valósuljanak meg,

a/4) azért, hogy az építési napló - jogszabályban meghatározott esetekben - a használatbavételi engedélyezési eljárás lefolytatása során az építésügyi hatóság rendelkezésére álljon,

b) az építőipari kivitelezési tevékenység, az építési-szerelési munka szakszerűségének ellenőrzése a jogerős építési (létesítési) engedély,  a hozzá tartozó jóváhagyott építészeti-műszaki dokumentáció, valamint a kivitelezési dokumentáció alapján,

c) az építmény kitűzése helyességének, szükség esetén a talajmechanikai, környezetvédelmi és egyéb felmérések, vizsgálatok megtörténtének ellenőrzése,

d) az építési napló(k) ellenőrzése, a bejegyzések és egyéb jegyzőkönyvek ellenjegyzése, észrevételezése,

e) a hibák, hiányosságok, eltérések feltüntetése az építési naplóban,

f) a műszaki, illetve gazdasági szükségességből indokolt tervváltoztatásokkal kapcsolatos javaslatok megtétele az építtető részére,

g) a munkák eltakarása előtt azok mennyiségi és minőségi ellenőrzése,

h) az átadás-átvételi és a birtokbaadási eljárásban való részvétel,

i) egyes építményfajták műszaki teljesítmény-jellemzőinek ellenőrzése, a technológiával összefüggő biztonsági előírások betartásának ellenőrzése,

j) a beépített anyagok, késztermékek és berendezések megfelelőség-igazolása meglétének ellenőrzése,

k) az építési műszaki ellenőri feladatok elvégzésének dokumentálása az építési naplóban,

l) műszaki kérdésekben az építtető döntéseinek előkészítése,

m) műszaki kérdésekben javaslattétel (pl. szakértő bevonására),

n) pénzügyi elszámolások, felmérések ellenőrzése,

o) teljesítésigazolás kiállítása, mely tartalmazza

oa) a teljesített kivitelezés munkák meghatározását, mennyiségét és minőségét, a teljesítés időpontját,

ob) a teljesítésigazolás alapján számlázható összeget,

oc) a szerződésben meghatározott vállalkozói díj és a teljesítésigazolásban megjelölt számlázható összeg eltérése esetén az eltérés indoklását,

 

-2-

p) a kiállított teljesítésigazolásnak - a fővállalkozó kivitelező által megküldött teljesítésről szóló értesítés kézhezvételétől vagy ha szerződés vagy jogszabály átadás-átvételi eljárást határoz meg, ennek lezárásától számított, szerződésben meghatározott, de legfeljebb tizenöt munkanapon belül - az építtető, a fővállalkozó kivitelező, valamint építtetői fedezetkezelő közreműködése esetében az építtetői fedezetkezelő részére történő megküldése.

(4) Ha az építőipari kivitelezési tevékenységet több fővállalkozó kivitelező végzi, az építési műszaki ellenőr összehangolja a felelős műszaki vezetők tevékenységét és gondoskodik arról, hogy az elvégzett építési-szerelési munkák (részmunkák) vonatkozásában az egyes fővállalkozó kivitelezők felelős műszaki vezetői által tett nyilatkozatok - az építési napló részeként - a használatbavételi engedély iránti kérelem benyújtásakor az építtető és az építésügyi hatóság rendelkezésére álljanak.

(5) Az építési műszaki ellenőr hiba, hiányosság megállapításáról, a terv és a szerződés szerinti teljesítést befolyásoló minden körülményről köteles az építtetőt haladéktalanul értesíteni.

 

illetve a hivatkozott rendeletben foglaltakon túl:

  1. a munkálatok kezdésének bejelentése
  2. közreműködés a munkák irányításában
  3. megbízó levelek előkészítése,
  4. ütemtervek ellenőrzése és véleményezése
  5. részvétel a helyszíni koordinációkon heti egy alkalommal,
  6. előrehaladás és teljesítés ellenőrzése, jelentése
  7. munkavédelem és biztonság ellenőrzése
  8. költségellenőrzés azaz a számlák ellenjegyzése, pénzügyi elszámolási táblázatok és a végelszámolások
  9. az átadás-átvételi eljárás szervezése, jegyzőkönyv készítés, átvételi dokumentáció előkészítése, minőségtanúsítványok beszerzése, hiánypótlások és hibajavítások követése, átvevő bizottságok koordinálása,
  10. használatba vételi engedélyhez dokumentáció összeállítása, közreműködés az eljárásban
  11. a 12 hónap eltelte előtt a szavatosság (jótállás) időszakban lefolyatásra kerülő helyszíni bejáráson történő közreműködés, jegyzőkönyv készítése, és a hibajavítás visszaellenőrzése, nyilatkozattétel a teljesítésről

 

  1. Nem képezi Megbízott feladatát:
    1. mmódosítások, vagy pótmunkák elrendelése;
    2. nnyilatkozattétel Megbízó nevében;
    3. hhatáridők, részhatáridők módosítása;
    4. mműszaki követelmények, elfogadott technológiák módosítása.

(Megbízott Feladatát képezi a fentiek előkészítésében való tevékeny részvétel, azonban önálló elvégzésükre Megbízott nem jogosult, hacsak erre Megbízó kifejezett utasítást nem adott.)

  1. A Mérnöki Szolgáltatás ütemezése
    1. A 1. pontban megadott Mérnöki Szolgáltatást Megbízott 2013 július 01-tól folyamatosan végzi.

 

 

-3-

 

 

 

 

 

  1. A munkavégzés ütemezése minden esetben alkalmazkodik az építési / előkészítési munkák ütemezéséhez és intenzitásához. A Mérnöki Szolgáltatás elvégzésére fordítandó idő az előzetes egyeztetések alapján hozzávetőlegesen átlagosan heti egy nap, ezen előirányzat azonban semmiképp nem tekinthető sem alsó, sem felső időkorlátnak. Hasonlóan, a munka intenzitása sem tekinthető egyenletesnek.
  2. A Mérnöki Szolgáltatás előreláthatólag 2013 szeptember 30-ig tart.
  3. Az egy éves garanciális időszak végén megtartandó bejárás és felülvizsgálat időpontja előreláthatólag    2014.szeptember 30.
  4. A műszaki ellenőrzést Megbízott köteles a szerződés időtartama minimum 8 naponként – de a Megbízó utasítása esetén alkalmanként legalább 2 munkanapon belül - a helyszínen végezni, és ezt az építési naplóban történő bejegyzésével, vagy fotó dokumentálással igazolni.

 

  1. A Szerződéses Díj
    1. A 1. pontban leírt Feladat hiánytalan és kifogástalan elvégzésének ellenében Megbízottat a Feladat elvégzésével arányos díjazás illeti meg. 
    2. A Feladat teljes körű elvégzésért Megbízottat mindösszesen  bruttó   704 916.- Ft

azaz hétszáznégyezer kilencszáztizenhat forint) díj illeti meg, mely díj magában foglalja a munka elvégzésével kapcsolatos valamennyi járulékos költséget is.

  1. Fenti díj tartalmazza a jelen szerződés megkötése előtt Megbízott által a beruházással kapcsolatban elvégzett valamennyi előkészítő munka díját is.

 

  1. Fizetési feltételek

 

  1. Számlázási ütemezés:

 

  1. résszámla kb. 50%-os készültségnél bruttó : 352 458.- Ft

       (azaz  háromszázötvenkettőezer négyszázötvennyolc forint  

2.  végszámla    100%-os készültségnél bruttó:   352 458.- Ft

        (azaz  háromszázötvenkettőezer négyszázötvennyolc forint

 amely az 1. pontban meghatározott munkafolyamatok műszaki átadás-átvételét követően nyújtható be.

 

  1. Megbízott a jelen Szerződésben foglaltaknak megfelelő értékben kiállított számláit Megbízó a számla átvételét követő 15 munkanapon belül átutalással egyenlíti ki. Megbízott számlaszáma: Forrás Takarékszövetkezetnél vezetett  72900769-10305681

 

 

  1. Késedelmes fizetés esetén Megbízó a jogszabályban foglalt napi késedelmi kamatot köteles fizetni Megbízott részére.

 

 

 

 

-4-

 

 

 

  1. Megbízott kötelezettségei a Mérnöki Szolgáltatás teljesítése során:
    1. hiba, hiányosság megállapításáról, a terv és a szerződés szerinti teljesítést befolyásoló minden körülményről köteles Megbízót haladéktalanul értesíteni
    2. felelős a jogerős és végrehajtható építésügyi hatósági engedélyben és a hozzátartozó, jóváhagyott, engedélyezési záradékkal ellátott tervdokumentációban foglaltak betartásáért,
    3. gondoskodnia kell arról, hogy az építmény rendeltetésszerű és biztonságos használatához szükséges járulékos építmények, tereprendezési, parkosítási munkálatok az építménnyel együtt valósuljanak meg,
    4. .gondoskodnia kell arról, hogy az építési napló - jogszabályban meghatározott esetekben - a használatbavételi engedélyezési eljárás lefolytatása során az építésügyi hatóság rendelkezésére álljon

 

 

  1. ha az intézkedés az élet-, vagy munkavédelmi, baleset-megelőzési, vagyonvédelmi vagy kárenyhítési ok miatt válik szükségessé - Megbízó utólagos értesítése mellett - Megbízott jogosult és köteles valamennyi ésszerű intézkedés azonnali és szakszerű megtételére

 

  1. Megbízó kötelezettségei a Mérnöki Szolgáltatás teljesítése során:
    1. a kivitelezéshez szükséges engedélyek, tervdokumentációk és adatszolgáltatás biztosítása
    2. az ingatlanra és az épületekbe történő bejutás biztosítására
    3. a kivitelezőkkel kötött szerződések és módosítások betekintésének biztosítása

 

  1. Megbízó és Megbízott együttműködése
    1. Megbízott és Megbízó kölcsönösen kötelezik magukat, hogy a 2. pontban leírt feladatok végrehajtása során egymással minden tekintetben együttműködnek. 
    2. Megbízó kiköti, hogy a Mérnöki Szolgáltatás teljesítésében Megbízott részéről Balaskó Zsolt (műszaki ellenőri névjegyzék száma: ME-Ép/I.-20-50137, ME-M/I.-20-50137,),

személyesen köteles közreműködni. Mindez azonban nevezettek részéről nem feltétlenül jelent kizárólagos munkavégzést: szükség esetén Megbízott jogosult más szakemberek bevonására is, de ehhez Megbízó jóváhagyása szükséges.

  1. A Megbízott kijelölt képviselője, akivel Megbízó a kapcsolatot tartja: Balaskó Zsolt.
  2. Megbízó és Megbízott kölcsönösen és haladéktalanul megosztanak egymással mindennemű információt, mely a Mérnöki Szolgáltatás kapcsán tudomásukra jut, és legkésőbb 2 munkanapon belül átadnak egymásnak minden dokumentumot, mely a Mérnöki Szolgáltatás vonatkozásában birtokukba kerül.

 

  1. Egyéb feltételek
    1. Megbízott köteles biztosítani a tevékenysége ellátásához szükséges egyéni védőfelszereléseket, berendezéseket, számítástechnikai és kommunikációs eszközöket.
    2. A Megbízott a feladattal kapcsolatos körülményeket teljes körűen megismerte, és vállalása teljesítéséhez szükséges valamennyi költségét vállalási árába belefoglalta.  Megbízó fel nem tárt körülményekre vonatkozó hivatkozást és követelést későbbiekben nem fogad el.
    3. Megbízott a szerződés tárgyát képező szolgáltatásra vonatkozó szakmai felelősségbiztosítással rendelkezik.
    4. Jelen Szerződést bármely Fél csak a másik Fél részére küldött, ilyen értelmű írásos értesítést követő 30 naptári nap elteltével mondhatja fel.  Ilyen esetben Megbízott jogosult az addig elvégzett munkák ellenértékének kifizetésére Megbízó részéről, de egyéb követelést nem támaszthat Megbízó felé.

 

-5-

 

 

  1. Amennyiben Megbízott a jelen Szerződésben rögzített kötelezettségeit vétkes hanyagságból, jelentősen megszegi, vagy bizonyíthatóan és dokumentálhatóan súlyos szakmai hibát követ el, úgy Megbízó jogosult a Szerződés azonnali hatályú rendkívüli felmondására, továbbá jogosult érvényesíteni Megbízott felé az elkövetett szerződésszegés vagy szakmai hiba kapcsán felmerülő mindennemű kárigényét.
  2. Megbízott kizárólag jelen Szerződés alapján végez bármilyen tevékenységet a beruházás kapcsán. Sem Megbízott sem bármely alkalmazottja nem fogadhat el felkérést harmadik fél részéről a beruházással kapcsolatos bárminemű feladatra, és nem fogadhat el díjazást vagy bárminemű anyagi juttatást a beruházással kapcsolatban tevékenykedő bármilyen természetes vagy jogi személytől.
  3. Megbízott a beruházással vagy annak bármely részével kapcsolatban birtokába kerülő adatokat, információkat, dokumentumokat kizárólag a Mérnöki Szolgáltatás végrehajtásának céljára használhatja fel, azokat harmadik fél részére nem teheti hozzáférhetővé. Megbízó áthárít Megbízottra mindennemű kárigényt és / vagy jogi terhet, mely a fenti feltétel esetleges megszegéséből származik.

-5-

  1. Megbízott vállalja, hogy a beruházással kapcsolatos, az 1996. évi LVIII. törvény 4. § ában meghatározott üzleti titkokat a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli, azok betartásáért anyagi és büntetőjogi felelősséggel tartozik.
  2. Jelen szerződés módosítása, kiegészítése tárgyalás után a felek kölcsönös megegyezésével történhet.
  3. A megbízás során felmerült vitás kérdéseket a felek elsősorban tárgyalás útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy a felek magukra nézve elfogadják a Zalaegerszegi Járási Bíróság illetékességét.
  4. A jelen szerződést, elolvasást és értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt a mai napon jóváhagyólag írták alá a Felek.

 

 

Jelen szerződés összesen 6 oldalból és 1 oldal mellékletből áll és 4 példányban készült.

Mellékletek: 1. számú melléklet (megbízás tárgyát képező munkafolyamatok)

 

 

Zalaegerszeg, 2013. július 01.

 

 

 

 

               …………………………….                             ……………………………….

                               Megbízó                                                             Megbízott

 

 

 

 

 

 

 

 

-6-

 

 

     
 
   

 

EVO-KOMPLEX KFT
Zalaegerszeg,Rákóczi u.4-8.

iroda@evokomplex.hu
Tel.:0036-30/968-06-55
Tel./Fax:06/92-312-830

 

 


 

 

OTP TÁRSASHÁZ

Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54.

Adószám: 27601549-1-20

otp-tarsashaz.webnode.hu

Pintér József közös képviselő

8900 Zalaegerszeg  Landorhegyi út 52.lp.fsz.1.a.

T:92/318-640   M: +3630/632-4351

E-mail: jozsef.pinter05@t-online.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS,

 

amelyet létrejött egyrészről

 

Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54. szám alatti OTP Társasház (8900-Zalaegerszeg, Landorhegyi út 48-54.) (Képviseli: Pintér József közös képviselő) mint Megrendelő, másrészről az

 

EVO-KOMPLEX Kft. (8900 Zalaegerszeg, Rákóczi út 4.8,, asz.: 14580828-2-20) (Képviseli: Stanka László ügyvezető.), mint Vállalkozó között az alulírt helyen és időben a következő feltételek szerint:

 

  1. A szerződő felek rögzítik, hogy a jelen megállapodás megkötését követően a vállalkozó a Megrendelő megrendelése alapján a Zalaegerszeg Landorhegyi u. 48-54. társasház homlokzati hőszigetelése, lapos tető vízszigetelése kiegészítő hőszigeteléssel és kapcsolódó munkáit elvégzi, az 1. sz. mellékletben részletesen meghatározott műszaki tartalommal. A Megrendelő a munkára az árajánlat műszaki tartalmával megegyező műszaki paraméterekre köt szerződést a Vállalkozóval.

 

  1. A szerződő felek az 1. pontban meghatározott munkák vállalkozói díjaként közös megegyezéssel 31.029.027,- Ft  + ÁFA (27%) = 39.406.864,- Ft összegben, azaz harminckilencmillió-négyszázhatezer-nyolcszázhatvannégy forint  összegben állapodnak meg, mely összeg átalányárként tartalmazza a szükséges munkák és anyagok ellenértékét. A tételes, munkanemenkénti költségvetést az 1. sz. melléklet tartalmazza.

 

  1. Határidők:

      A Megrendelő a munkaterületet kivitelezésre alkalmas állapotban a kezdési határidőre a Vállalkozó rendelkezésére bocsátja, míg azt a Vállalkozó a munkavégzésre átveszi.

          A Munkák várható kezdése:  2013. július 1.

Vállalkozó a munkálatokat 2013. szeptember 30.-ig befejezi.

A Vállalkozó jogosult előteljesítésre, ebben az esetben a Vállalkozó köteles a Megrendelőt a teljesítés időpontjáról haladéktalanul értesíteni.

 

……………………                                                                         ……………..

 Megrendelő szignó                               -1-                                         Vállalkozó szignó

 

  1. A Vállalkozó a munkaterület átadás-átvételének időpontjától köteles az „Építési naplót” felfektetni és vezetni a 191/2009. (XI.15.) Korm. rendelet szerint. A naplóban kell a megvalósítással és a Megrendelő helyszíni ellenőrzésével kapcsolatos megjegyzéseket
  2. megtenni. A naplóba bejegyzést a helyszíni képviselettel megbízottak közül azok tehetnek, akiknek neve a naplóban feltüntetésre került. Vállalkozó a naplóban köteles a megvalósítás lényeges körülményeiről (állásáról, stb.) a Megrendelőt a műszaki ellenőr útján tájékoztatni és a szükséges intézkedések megtételére (ide értve az utasítást is) felhívni. Vállalkozó köteles a haladékot nem tűrő értesítést a Megrendelővel naplóbejegyzésen túlmenően is azonnal – rövid úton (telefonon, e-mailen stb.) – közölni, és ezt a naplóba bejegyezni. Megrendelő hetente koordinációs értekezletet tart, amelyen Vállalkozó jogosult részt venni.

 

  1. A Megrendelő megbízottja útján a munka végzését bármikor megtekintheti, de a megbízásából eljáró műszaki ellenőr legalább 8 naponként a munkát ellenőrzi, észrevételeit az Építési Naplóban közli.

 

  1. A kivitelezői munka elvégzése után a Vállalkozónak műszaki átadás-átvételi eljárás keretében kell a Megrendelőnek azt átadni, melynek időpontját a Vállalkozó készre jelentését követően maximum 5 munkanapon belül kell kitűzni.  A Megrendelő a kitűzött időpontban köteles megbízottja által képviseltetni magát, az átadás-átvételi eljárásban aktívan közreműködni. 

 

  1. Vállalkozó az átadáskor köteles Megrendelőt olyan helyzetbe hozni és olyan dokumentumokat produkálni, hogy az meggyőződhessen róla, hogy a teljesítés megfelel a jogszabályoknak, műszaki előírásoknak, a kivitelezési dokumentumok a szerződésben írt követelményeknek. A teljesítésbizonyítással egyidejűleg kezdődik a teljes beruházás műszaki átadás-átvétele. Megrendelő az átadás-átvételi eljárás során megvizsgálja a Vállalkozótól átvett dokumentációt és a teljesítés szerződésszerűségét. Jegyzőkönyvben rögzíti a felfedezett hiányokat, hibákat, a hibás munkarészeket. Vállalkozó köteles az átadás-átvételi jegyzőkönyvben megállapított hibákat, hiányosságokat az ott megadott határidőre, saját költségén kijavítani.

 

  1. A Megrendelő nem tagadhatja meg a műszaki átvételt, használatot nem akadályozó műszaki kifogás, hiányosság vagy hiba miatt, amennyiben a kivitelezés összes munkafolyamata elkészült és a kivitelezői dokumentumok teljes körűen rendelkezésre állnak. 

 

  1. A Vállalkozó a kivitelezési feltételeket ismerve és a szigetelésre kerülő épületet- mely a szerződés tárgyát képezi - és környezetét megtekintve adta az ajánlatot, ezért többletmunka a kivitelezés folyamán el nem számolható. Pótmunkaként csak olyan feladat elszámolására kerülhet sor, melyet a Megrendelő írásban előzetes elrendel, illetve annak kivitelezésére adott Vállalkozói árajánlatot aláírással igazoltan elfogadja.

 

  1. A Vállalkozó gondoskodik a munkaterülete megfelelő tisztántartásáról, napi takarításáról.

 

………………………………                                                                      ……………………….

       Megrendelő szignó                                   -2-                                       Vállalkozó szignó

 

  1. A Vállalkozó köteles a munkáját műszakilag, szabványoknak és a szokványoknak megfelelően végezni. A Műszakilag és szabványossági szempontból helytelen kivitelezésre a vonatkozó törvényi és szakmai előírások az irányadóak. Vitás kérdés esetén a felek igazságügyi szakértő véleményét kérik, melynek személyét a kamarai listából közösen választják ki.  A szakértő díját az a fél köteles viselni, akinek az álláspontját a szakértő, vagy bírósági jogvita esetén jogerős bírósági határozat nem fogadja el.

 

  1. A Vállalkozó köteles folyamatosan a 19/2010 (IX.15) Korm. rendelet szerint felelős műszaki vezetőt foglalkoztatni, illetve a helyszínen műszaki vezetőt folyamatosan biztosítani, akinek a kivitelezéssel kapcsolatban megfelelő tájékozottsággal, és döntéshozó képességgel és joggal kell rendelkeznie.

 

  1. A Vállalkozó nem köteles a munkák megkezdésére addig, amíg a Megrendelő a beruházás teljes összegének rendelkezésre állását igazolni nem tudja. Amennyiben a munkaterület átadás-átvételét követően a Megrendelő a teljes összeg rendelkezésre állását igazolni nem tudja, a Vállalkozó jogosult a munkák felfüggesztésére, amíg az igazolás meg nem történik. A két időpont között eltelt idővel a véghatáridő kitolódik.

 

  1. A Vállalkozó a kivitelezési munkára a jogszabály szerinti szavatossági (kötelező alkalmassági időkre vonatkozó) kötelezettség terheli. Vállalkozó a hibátlan teljesítésre a teljesítéstől számított 12 hónap jótállást és további 48 hónap szavatosságot, valamint a vonatkozó jogszabály szerinti kötelező alkalmassági időt vállal. A szavatosság érvényes minden olyan esetben, ha a meghibásodás oka kivitelezői hiba, vagy az építőanyagok nem szakszerű beépítése, illetve anyaghiba. A szavatosság nem érvényesíthető abban az esetben, ha a meghibásodás oka mechanikai sérülés, természeti csapás, meg nem engedett vegyi hatás.  A szavatosság az elismert funkció nem kielégítő teljesítésének megszüntetése erejéig érvényesíthető, nem alkalmazható az épület egyéb funkcióival (vízelvezetés, statikai problémák stb.) összefüggő meghibásodások esetén és következményes károkra.

 

  1. Megrendelő köteles a szavatossági és jótállási időn belül jelentkező hibákat, illetve kifogásait a Vállalkozóval haladéktalanul, sürgős esetben távbeszélőn, faxon vagy elektronikus levélben közölni. A telefonon tett bejelentéseket 24 órán belül írásban is meg kell erősíteni.

 

  1. A Megrendelő köteles biztosítani a vállalkozónak a folyamatos munkavégzést, valamint egy 220 V-os földelt elektromos csatlakozási és vízvételi lehetőséget. 

 

  1. A Vállalkozó vállalja, hogy a saját dolgozói és alvállalkozói tevékenysége során a munka- és tűzvédelmi előírásokat betartja és ezekért teljes felelősséget vállal. A munkaügyi, munkavédelmi, tűzvédelmi és egyéb jogszabályok Vállalkozói hatáskörben történő megsértéséből következő valamennyi költség, vagy jogkövetkezmény a Vállalkozót terheli. Az a Megrendelőre csak akkor, vagy olyan arányban hárítható át, amikor, vagy amilyen arányban a jogszabálynak való meg nem felelést a saját tevékenységével, vagy mulasztásával idézte elő.

 

 

 

………………………………                                                                      ……………………….

       Megrendelő szignó                                   -3-                                           Vállalkozó szignó

 

 

  1. A megrendelő a vállalkozói díjat az alábbi ütemezésben fizeti meg a vállalkozónak:
  • 50%-os teljesítést követően, 1. résszámla: 15.514.513,- Ft  + ÁFA  = 19.703.431,- Ft
  • Műszaki átadás átvételt követően,2. végszámla:15.514.514,-Ft+ÁFA = 19.703.433,- Ft

 

  • A Megrendelő a Vállalkozó garanciális kötelezettségének biztosítékaként az adott épület végszámlájának a nettó vállalkozói díjából 1.000.000.-Ft-ot visszatart, a garanciális bejárásig, azaz a sikeres műszaki átadás-átvétel időpontjától számított 12 hónapra.  A garanciális bejárást követően melynek időpontja 2014. október 1. a megrendelő a garanciális visszatartást átutalja a Vállalkozó bankszámlájára.

 

  1. A vállalkozási díj kifizetésére a számla kézhezvételétől számított 15 napon belüli átutalással kerül sor.

 

  1. Késedelmes fizetés esetén a megrendelő késedelmi kamatot köteles fizetni a vállalkozónak melynek mértékét a jegybanki alapkamat kétszeres mértéke alapján kell kiszámolni.

 

  1. A szerződésben eljáró személyek:

Megrendelő képviselője:   Pintér József  közös képviselő,    tel.: 30/632-43-51

Műszaki ellenőr:                 Balaskó Zsolt                                   tel.: 30/948-88-14              

Vállalkozó képviselője:     Stanka László ügyvezető                           tel.: 30/968-06-55

                                                           Komár György Fel. Müsz.Vez.     tel.: 20/943-35-16

  1. A Megrendelő a szerződés aláírásával kijelenti, hogy a szerződéses összeg pénzügyi fedezete rendelkezésére áll. A Vállalkozó az elvégzett munkára fenntartja a tulajdonjogát mindaddig, amíg a vállalkozói díj kiegyenlítésre nem kerül.  A vállalkozói díj kiegyenlítését követően – minden további nyilatkozat nélkül – a Vállalkozó lemond az általa elvégzett munkák alapján érvényesíthető tulajdonjogáról, ettől kezdve az épületen elvégzett értéknövelő beruházás teljes tulajdonjoga és értéke kizárólag és a viszontkereset teljes kizárása mellett a Megrendelőt illeti.

 

  1. A szerződés módosítása kizárólag csak mindkét fél együttes akarata és jóváhagyása esetén, írásban lehetséges.

A szerződő felek a jelen szerződést a mai napon mint akaratukkal mindenben megegyezőt egyetértőleg és jóváhagyólag aláírták.  Egyben nyilatkoznak, hogy esetleges vitás kérdéseiket egymás között, békés úton próbálják megoldani. Amennyiben ez nem megoldható, úgy a Zalaegerszeg  Járás Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Jelen szerződés összesen 4 oldalból és 1 oldal mellékletből áll és 4 példányban készült.

Mellékletek: 1. számú melléklet (megbízás tárgyát képező munkafolyamatok)

 

Zalaegerszeg, 2013. július 01.

 

 

                                           Megrendelő                                                 Vállalkozó

 

Mellékletek:                       1. sz. melléklet:                  Árajánlat                                         4 oldal

 

-4-