SZOLGÁLTATÓI SZERZŐDÉS

- eHáz rendszerhez csatlakozásról –

 

 

amely létrejött egyrészről Info Sierra Informatikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1142 Budapest, Tengerszem u 60/A, Cg 01-09-886026, adószám: 14038376-2-42, statisztikai számjel: 14038376-6201-113-01, képviseli Schwindt Péter (anyja neve: Gábor Aranka, születési hely, idő: Budapest, 1982. 05. 05., lakóhely: 1142 Budapest, Tengerszem u 60/A), mint szolgáltató / a továbbiakban: Szolgáltató / másrészről

 

………………………………………

székhely: ……………………………

adószám: ……………………………

képviseli …………………………….  (anyja neve: …………………… születési hely, idő: ………………….. lakóhely: …………………...),

 

mint felhasználó, / a továbbiakban: Felhasználó / mint szerződő felek, / a továbbiakban együttesen: Szerződő felek / között a mai napon, az alábbi feltételekkel:

 

1.         A Szerződő felek jelen szerződést határozatlan időtartamra kötik egymással, a szerződés hatályba lépésének időpontja jelen szerződés aláírásának napja.

 

2.1.      Szolgáltató a rendeltetésszerű használat vonatkozásában tájékoztatja Felhasználót, hogy az általa nyújtott eHáz szolgáltatás célja a közös képviselők adminisztrációs terheinek csökkentése, továbbá egy egyszerű, átlátható, felhasználóbarát felület létrehozása, amely a közös képviselőkön túlmenően mind a számvizsgáló bizottság tagjai, mind pedig a lakók részére hozzáférést biztosít a lakói egyenleghez, a ház adataihoz, valamint olyan szolgáltatásokat kínál, mint a mérőórák állásának bejelentése, hibabejelentés, szavazás, vagy a ház szolgáltatóinak rendszeres értékelése…stb.

 

2.2.      Felhasználó kijelenti, hogy az eHáz szolgáltatásra vonatkozóan teljes körű tájékoztatást kapott, a szolgáltatás igénybe vételére vonatkozó aktuális feltételeket, igénybevételi lehetőségeket, az ezek igénybevételére vonatkozó ún. technikai tudnivalókat és előírásokat megismerte azokat elfogadta, a szolgáltatást igénybe kívánja venni.

 

3.1.      Szolgáltató az eHáz szolgáltatás keretén belül köteles:

  • az eHáz rendszerhez való hozzáférést biztosítani az ehaz.hu-n, valamint a kapcsolódó aldomain-eken keresztül
  • az eHáz rendszeren legfeljebb 10 közös képviselői hozzáférést biztosítani a képviselt ház(ak) teljes adatállományához
  • az eHáz rendszeren korlátlan számú számvizsgálói hozzáférést biztosítani az érintett ház(ak) adatállományához
  • az eHáz rendszeren korlátlan számú lakói hozzáférést biztosítani a lakóra vonatkozó adatállományhoz
  • 24 órás e-ügyfélszolgálatot, valamint telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani
  • szoftvertámogatást biztosítani, (verziókövetés)
  • garantálni a szoftver 99,9%-os rendelkezésre állását
  •  

Az egyes hozzáférési jogosultságok általi rendszerhasználat korlátlan számú eszközön (számítógép, táblagép, mobiltelefon…stb.) megvalósulhat.

 

A Felhasználó által választott belépési email cím: …………………....................

 

3.2.      Szolgáltató az eHáz rendszer használatához a Google Chrome böngészőt ajánlja. Szolgáltató a rendszer használata során, a Felhasználó által használt internet hozzáférés sajtosságaiból, illetve az alternatív, vagy elavult böngészők használatából eredő problémákért felelősséget nem vállal.

 

4.1.      Felhasználó az eHáz rendszer használata körében köteles:

  • saját hozzáférési jelszavának védelméről gondoskodni
  • a rendeltetésszerű használat követelményeit megtartani
  • a szolgáltatás díját az 5. pontban foglaltak szerint maradéktalanul, határidőben megfizetni

 

4.2.      Amennyiben Felhasználó a saját hozzáférési jelszavának védelméről nem gondoskodik az ebből eredő következményekért kizárólag Felhasználó felelős, Szolgáltató e körben a felelősségét kifejezetten kizárja.

 

5.1.      Felhasználó az eHáz szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként a választott csomag (S, M, L, XL, XXL) alapján, a jelen szolgáltatói szerződés elválaszthatatlan részét képező 1. számú melléklet szerint köteles díjat fizetni.

 

5.2.      Szolgáltató minden hónap 10. napjáig - utólagos elszámolás- keretében - számlát állít ki az 5.1. pontban meghatározott szolgáltatási díjról azzal, hogy amennyiben az esedékes szolgáltatási díj a 10.000 Ft+ÁFA összeget nem haladja meg, úgy a számla kiállítására az azt követő hónap 10. napjáig kerül sor.

 

5.3.      Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a számla kézhezvételét követően, az azon szereplő határidőn belül a számla ellenértékét Szolgáltató részére megfizeti átutalással.

 

5.4.      Amennyiben Felhasználó az 5.3. pontban meghatározott díjfizetési kötelezettségével késedelembe esik, köteles az esedékes díj megfizetésével egyidejűleg a késedelemmel érintett naptári félévet megelőző utolsó napon érvényes jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot is megfizetni a Szolgáltató részére. Szerződő felek az 5.1. pontban meghatározott díjat abban az időpontban tekintik teljesítettnek, amikor az a teljesítéshez megadott bankszámlán jóváírásra került.

 

5.5.      Szolgáltató az 5.1. pontban meghatározott díj mértékét jogosult minden naptári év első negyedévében a KSH által közzétett fogyasztói árindex (inflációs ráta) mértékével egyoldalúan, Felhasználó hozzájárulása és bármilyen további külön aktus nélkül, a módosított díj kiszámlázásával megemelni. A számítás alapja az 5.1. pontban meghatározott díjnak az emelést megelőző évben érvényes összege.

 

6.1.      Szerződő felek a szolgáltatási szerződés teljesítése körében az alábbi képviselőket/kapcsolattartókat jelölik meg.

Képviselők/Kapcsolattartók

Szolgáltató

Felhasználó

Info Sierra Kft.

Dén Mátyás András

06.30.836.3250

den@ehaz.hu

Név:

Cím:

Tel/fax:

e-mail:

 

Szerződő felek a képviselők/kapcsolattartók személyében, vagy egyébként a Szerződő felek adataiban, elérhetőségeiben bekövetkezett változásról haladéktalanul, de legkésőbb a változást követő 15 napon belül kötelesek egymást írásban értesíteni, az ennek elmaradásából eredő károkért kizárólag a mulasztó fél felelős.

 

6.2.      Szerződő felek a jelen szerződéshez kapcsolódó nyilatkozataik megtételének hivatalos formájaként az írásbeliséget (e-mail, telefax, illetve postai küldemény) kötik ki, vita esetén az ilyen formában megtett nyilatkozatokat fogadják el érvényesnek. A Szerződő felek kizárják a szerződés szóban, vagy ráutaló magatartással történő módosításának, illetve megszüntetésének lehetőségét.

Szerződő felek egyezően rögzítik, hogy a szerződéshez kapcsolódó nyilatkozatot postai küldemény esetén közöltnek kell tekinteni, ha azt a címzettnek bizonyíthatóan átadták, vagy kézbesítették, vagy ha ez nem lehetséges, a címzett jelen szerződésben meghatározott címére ajánlott levélként feladták, a postára adást követő 30. napon akkor is, ha az a címzett székhelyéről „Címzett ismeretlen” vagy „Nem kereste” értesítéssel érkezik vissza (kézbesítési vélelem).

 

7.         Szerződő felek kölcsönösen megállapodnak abban, hogy a jelen szerződés teljesítésével kapcsolatosan tudomásukra jutott bármilyen üzleti titok, banktitok és egyéb titok vonatkozásában a jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező 2. számú mellékletben foglalt kötelezettségeket megtartják.

 

8.1.      Jelen szerződés a jövőre nézve megszűnik

  • a Szerződő felek közös megegyezésével,
  • rendkívüli felmondással
  • rendes felmondással
  • jogszabályban megjelölt egyéb okból (Szerződő felek jogutód nélküli megszűnésével, cégnyilvántartásból való törlésével…stb.)

 

8.2.      Felhasználó jogosult jelen szerződést annak aláírásától számított 30 napon belül (próbaidő) rendkívüli felmondással, azonnali hatállyal, indokolás nélkül, írásban felmondani. Ezen túlmenően Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződés rendkívüli felmondással való megszüntetésére érvényesen és jogszerűen csak a másik fél súlyos szerződésszegése esetén, írásbeli formában és indokolással ellátva kerülhet sor és csak abban az esetben, ha a másik fél a szerződésszegésből eredő sérelmeket nem orvosolja az erre vonatkozó írásbeli felszólítást követő 15 napon belül.

 

Ilyen súlyos szerződésszegés a Szolgáltató részéről különösen ha:

  • a Felhasználó írásbeli felszólítása ellenére nem tesz eleget a jelen szerződés 3. pontjában vállalt kötelezettségeinek,
  • megszegi a jelen szerződés 7. pontjában, valamint a jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező 2. számú mellékletben foglalt titoktartási kötelezettségét.

 

Ilyen súlyos szerződésszegés a Felhasználó részéről különösen ha:

  • a Szolgáltató írásbeli felszólítása ellenére nem tesz eleget a jelen szerződés 4. pontjában vállalt kötelezettségeinek,
  • megszegi a jelen szerződés 7. pontjában, valamint a jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező 2. számú mellékletben foglalt titoktartási kötelezettségét.

 

Amennyiben a szerződés megszűnésére díj nemfizetés miatt kerül sor, úgy a szerződés aktiválásának díja: 10.000 Ft+ÁFA/alkalom.

 

8.3.      Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződést rendes felmondással, írásban, indokolás nélkül, 30 naptári napos felmondási idővel mondhatják fel. A felmondásra vonatkozó nyilatkozat abban az időpontban hatályosul, amikor arról a címzett tudomást szerez, vagy az erre vonatkozó vélelem beáll.

 

8.4.      Szolgáltató a szerződés megszűnését követően a Felhasználó valamennyi hozzáférési jogosultságát azonnali hatállyal visszavonja, egyúttal köteles a Felhasználó által az eHáz rendszerbe feltöltött adatokat a szerződés megszűnését követő 30 napon belül a Felhasználó részére excel tábla formátumban lementve kiadni.

 

 

 

9.1.      Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény – különösen annak a megbízásra vonatkozó 474-483.§-ai az irányadóak.

 

9.2.      Szerződő felek kijelentik, hogy jelen szerződés – amely 4 oldalból és 9 főpontból áll, 3 eredeti példányban készült, és amelyből a Szerződő felek 1-1 eredeti példányt átvettek – aláírásához szükséges felhatalmazással rendelkeznek, azt annak elolvasását, értelmezését követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, saját kezűleg, jóváhagyólag, aláírják.

 

Kelt, Budapest, 2013. ………………. ……

 

 

 

….........................................................

….........................................................

Info Sierra Kft.

Szolgáltató

Nevében és képviseletében

Schwindt Péter ügyvezető

….........................................................

Felhasználó

Nevében és képviseletében

 

……………………

 

………..……..

 

….........................................................

 

Üzletkötő

 

 

 

 

1. számú Melléklet: Díjazás


 

Szerződő felek a közöttük az eHáz rendszerének használata vonatkozásában létrejött szolgáltatási szerződés 5. pontjához kapcsolódóan megállapodnak abban, hogy Felhasználó az eHáz szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként az alábbiak szerint köteles díjat fizetni:

 

Díjak

Esedékesség

Szerződéskötési díj

10.000 Ft+ÁFA

egyszeri; szerződéskötéskor

Előfizetési díj

100 Ft+ÁFA/ albetét

rendszeres; havonta utólagos elszámolással

    THT kedvezmény

20%

 

          

A szerződéskötési díj az első kiszámlázott díjtételbe teljes egészében beszámításra kerül.

Az előfizetési díj elszámolásának alapja a Felhasználó által az eHáz rendszerében rögzített albetétek tárgyhavi maximális száma. Szolgáltató a Felhasználó által az eHáz rendszerében rögzített albetétek számáról tájékoztató jellegű statisztikai adatot szolgáltat.

A szerződés megszűnése esetén az utolsó érintett hónapra Szolgáltató időarányosan jogosult a szolgáltatási díjra.

 

A csomagban meghatározott díjtétel az eHáz rendszerében az alábbi funkciók használatára jogosít:

 

1. lakókezelés

6. óraállások kezelése

2. albetét kezelés

7. dokumentumkezelés

3. előírások kezelése

8. szavazás és üzenőfal

4. csoportos nyomtatás

9. csoportos e-mail küldés

5. könyvelés

10. szolgáltatók és tenderek

 

Szolgáltató a funkciók bővítésének jogát fenntartja.

 

Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a számla kézhezvételét követően, az azon szereplő határidőn belül a számla ellenértékét Szolgáltató részére megfizeti a Szolgáltató által a CIB Banknál vezetett 10700660-45402504-51100005 számú bankszámlára történő átutalással.  

 

Amennyiben Felhasználó a fenti díjfizetési kötelezettségével késedelembe esik, köteles az esedékes díj megfizetésével egyidejűleg a késedelemmel érintett naptári félévet megelőző utolsó napon érvényes jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot is megfizetni a Szolgáltató részére. Szerződő felek a díjat abban az időpontban tekintik teljesítettnek, amikor az a teljesítéshez megadott bankszámlán jóváírásra került.

 

Kelt, Budapest, 2013. ……………… ……..

 

 

 

….........................................................

….........................................................

Info Sierra Kft.

Szolgáltató

Nevében és képviseletében

Schwindt Péter ügyvezető

….........................................................

Felhasználó

Nevében és képviseletében

 

……………………

 

………..……..

* Amennyiben a Felhasználó THT előfizetése megszűnik, úgy a megszüntetés időpontjától a Felhasználó a kedvezményre nem jogosult.

 


2. számú Melléklet: Titoktartás



Szerződő felek a közöttük az eHáz rendszerének használata vonatkozásában létrejött szolgáltatási szerződés 7. pontjához kapcsolódóan az alábbi kötelezettségeket vállalják:

1.            Szerződő felek kölcsönösen kötelezettséget vállalnak arra, hogy a szolgáltatási szerződés teljesítésével kapcsolatosan tudomásukra jutott bármilyen üzleti titkot, banktitkot és egyéb titkot nem hozzák nyilvánosságra, illetve harmadik személy tudomására, valamint semmilyen formában nem teszik azt a nyilvánosság, illetve harmadik személy számára hozzáférhetővé, továbbá az üzleti titkot, banktitkot valamint egyéb titkot csak a szolgáltatási szerződés teljesítésével kapcsolatosan használják fel.

Fentiek vonatkozásában tilos különösen az üzleti titok, banktitok vagy egyéb titok közzé tétele, reprodukálása, terjesztése, tovább adása, átruházása bármilyen formában, eszközzel illetve céllal is történjen az, amennyiben a szolgáltatási szerződés teljesítéséhez nem kapcsolódik, azzal nem egyeztethető össze, vagy a másik szerződő fél méltányolható érdekét sérti.

2.            Szerződő felek tudomásul veszik, hogy az 1.1. pontban meghatározott titoktartási kötelezettség a szolgáltatási szerződés megszűnése után is terheli őket.

3.             Fogalmak:

3.1.         A szolgáltatási szerződés alkalmazásában üzleti titoknak minősül különösen a szolgáltatási szerződés teljesítéséhez kapcsolódó minden olyan tény, információ, megoldás vagy adat, amelynek nyilvánosságra hozatala, illetéktelenek által történő megszerzése vagy felhasználása a Szerződő felek jogszerű pénzügyi, gazdasági vagy piaci érdekeit sértené, vagy veszélyeztetné, és amelynek titokban tartása érdekében a Szerződő felek a szükséges intézkedéseket megtették.

3.2.         A szolgáltatási szerződés alkalmazásában banktitoknak minősül különösen az olyan, az egyes ügyfelekről vagy velük szerződéses kapcsolatban álló pénzintézetek rendelkezésére álló adat, mely annak ügyfele személyére, adataira, vagyoni helyzetére, üzleti tevékenységére, gazdálkodására, valamint a pénzintézet által vezetett számla egyenlegére, forgalmára, továbbá pénzintézettel kötött szerződéseire vonatkozik.

3.3.         A szolgáltatási szerződés alkalmazásában minden egyéb adat, irat, információ, megoldás, amely a Szerződő felekre, illetve velük szerződéses jogviszonyban álló partnerekre vonatkozik, és amely sem üzleti, sem banktitoknak nem minősül, egyéb titoknak minősül, és arra a szolgáltatási szerződés 7. pontja, valamint jelen 2. számú melléklet alkalmazandó. Ilyen különösen minden olyan tény, információ, adat, megoldás, amely a szolgáltatási szerződés teljesítésével összefüggésben jutott a Szerződő felek tudomására, és amelyek közlése, vagy nyilvánosságra hozatala a másik szerződő félre hátrányos következményekkel járna, vagy azok érdekeit sértené, vagy veszélyeztetné.

4.            Szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy amennyiben bármely üzleti titok, banktitok vagy egyéb titok vonatkozásában a szolgáltatási szerződés 7. pontja, valamint jelen 2. számú melléklet sérül, úgy arról haladéktalanul írásban tájékoztatják egymást, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy a sérelmes helyzetet megszüntessék.

5.            Szerződő felek kijelentik, hogy nem tartozik ezen szerződés hatálya alá az üzleti titok, banktitok illetve egyéb titok, amennyiben:

  • annak szolgáltatására bármely szerződő fél jogszabály alapján köteles,
  • annak szolgáltatásához - a törvényi feltételek fennállta mellett - a Szerződő felek egyhangúan hozzájárultak,
  • az a szerződés aláírásakor köztudomású,
  • az olyan harmadik féltől származik, amelynek nincs titoktartási kötelezettsége az ellenérdekű szerződő fél felé

 

Kelt, Budapest, 2013. ……………… ……

 

 

….........................................................

….........................................................

Info Sierra Kft.

Szolgáltató

Nevében és képviseletében

Schwindt Péter ügyvezető

….........................................................

Felhasználó

Nevében és képviseletében

 

……………………

 

 

 

 

 

 

MEGBÍZÁSI SZERZŐDÉS

 

amely    létrejött   az    OTP  Társasház    Zalaegerszeg   Landorhegyi út  48-54, mint   Megbízó,  valamint

 

Pintér József Zalaegerszeg  Landorhegyi út 52. fsz. 1. sz. alatti  lakos, tulajdonosi közösség által 2009 január 30-n közös képviselőnek megválasztott  tulajdonostárs, mint Megbízott  között

 

 a mai napon az alábbi feltételekkel:

Szerzödő Felek a  2003. CXXXIII törvény 43 §-50 § pontjai értelmében és a SZMSZ  2. pontjában    meghatározott feltételek között végzett  közös képviselői  tevékenységért a Megbízott megbízási  díját 2009. 02.01. dátumtól kezdődően, bruttó havi 84 000 azaz nyolcvannégyezer forintban állapitják meg a következö (éves )közgyülés végleges döntéséig.

 Kifizetésre kerülő közös képviselői megbizási díj összegét a Megbízó könyvelését végző cég  számfejti.

 

Zalaegerszeg,   2009.  február   01.                                                     .

 

     Nagy László                                                                      Pintér József

            megbízó                                                                             megbízott

 

 

 

 

MEGBIZÁSI  SZERZÖDÉS

 

Amely létrejött egyfelől az OTP Társasház Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54, mint Megbízó, másfelől a Hargita és társa Bt. Zalaegerszeg Landorhegyi út 50. fsz.2.sz. alatti vállalkozás, mint Megbízott (együttesen: Felek) között az alulírott helyen és időben az alábbi feltételekkel:

Általános feltételek

1. Megbízott kijelenti, hogy rendelkezik mindazon engedélyekkel, igazolványokkal amelyek a szerződésben meghatározott tevékenység végzéséhez szükségesek, megbízását kizáró okról nincs tudomása.

Megbízott : Hargita és társa Bt.    Képviselője: Hargita Attila

2. A Felek kijelentik, hogy ezen szerződés megkötését megelőzően kölcsönösen tájékoztatták egymást a szerződés szempontjából lényeges körülményekről. Bármelyik fél korlátlanul felel a nem teljes körű, vagy téves tájékoztatás következtében a másik fél oldalán jelentkező kárért.

3. Ezen szerződés teljesítése során a Megbízót Pintér József közös képviselő képviseli, akinek a nyilatkozatait a Megbízott, mint a Megbízó nyilatkozatát köteles elfogadni.

A szerződés tárgya.

4. Ezen szerződés alapján a Megbízott a házkezelői tevékenységet tartozik ellátni. A házkezelői tevékenység magába foglalja a házfelügyelői, fűtői, karbantartói feladatok elvégzését. A megbízási szerződés konkrét tartalmát a Megbízó képviselője és a Megbízott kölcsönösen határozzák meg és ezen szerződés „A” jelű sorszámozott mellékleteként tartják nyilván.

5. A Megbízó a Társasház osztatlan közös tulajdonában lévő, Zalaegerszeg Landorhegyi út 50. fsz. 2. szám alatti összkomfortos lakást, mint bérleményt havi bérleti díj ellenében a Megbízott rendelkezésére bocsájtja ezen szerződés érvényességének idejére. A lakás bérletének konkrét tartalmát a felek kölcsönösen határozzák meg és ezen szerződés „B” jelű, sorszámozott mellékleteként tartják nyilván.

A szerződés teljesítése

6. Az ezen szerződésben vállalt kötelezettségét a Megbízott önállóan, a vonatkozó jogszabályoknak és  szakmai szabályoknak eleget téve látja el. A szerződés teljesítése során a Megbízott különösen figyelemmel van a vállalkozás keretében végzett tevékenység szabályaira, a Megbízó társasház Szervezeti Működési Szabályzatára.

7. Megbízott kijelenti, hogy a megbízás teljesítéséhez a tartósan vagy időszakonként a Megbízó által átadott vagy rendelkezésére bocsátott tárgyak, eszközök üzemeltetéséért, működéséért, tárolásáért, meglétéért anyagi felelősséget vállal.  A Megbízott kötelezi magát, hogy, a működésükre, felhasználásukra, kezelésükre, tárolásukra vonatkozó szabályok betartását a Megbízó rendszeresen ellenőrizze, észrevételei, kifogásait megtegye, kár esetén a kártérítési igényét bejelentse.

8. Megbízott tudomásul veszi, hogy a tartósan vagy időszakosan tevékenységének végzéséhez szabályosan átvett tárgyakat, eszközözőket más személyeknek- a BTK-ban megfogalmazott kényszerítés esetét kivéve – nem adhatja át.  Ezeket a tárgyakat, eszközöket a Megbízó által meghatározott területen, helyen és időn kívül nem tárolhatja és nem használhatja.

9. A szerződésben vállalt kötelezettségei- az előzőekben foglaltakon túl- a Megbízott különös gondossággal, a megbízás teljesítésének sajátos körülményeire figyelemmel köteles teljesíteni.

10. A Megbízott - a Megbízó hozzájárulása alapján -  jogosult harmadik személy közreműködését is igénybe venni. Engedély birtokában igénybe vett harmadik személynek is rendelkeznie kell mindazzal, amit ezen szerződés feltételként előírt. A harmadik személlyel kapcsolatos felelősségre a PTK. 475. §-ban foglaltak az irányadók. A Megbízott köteles a Megbízó képviselőjét tevékenységéről rendszeresen tájékoztatni. Haladéktalanul köteles a tájékoztatást megtenni, ha váratlan, rendkívüli körülmény merül fel, vagy más okból a Megbízó intézkedése válik szükségessé.

 

 

Megbízási díj és a költségek viselése.

11. A szerződő Felek megállapodnak abban, hogy a Megbízottat az elvégzett munka arányában a jelen szerződés „C” jelű sorszámozott mellékletében meghatározott díjazás illeti meg, amelyet havonta, a Megbízott által szabályszerűen benyújtott számlája alapján az alábbiakban meghatározottak szerint kerül kifizetésre. A  megfelelően kiállított, a tárgyhónapot követő hónap 5.-ig napjáig benyújtott fizetési számlán feltüntetett díjat a Megbízó az5-ig napot követő 8 napon belül kifizeti.

12.  Megbízó késedelmes fizetése esetén a Megbízott jogosult a mindenkori jegybanki alapkamattal számított késedelmi pótlék számlázására is.

13.  Megbízott a szerződéshibás teljesítéséből valamint a szerződésen kívül vétkesen okozott károkért (akár a Megbízónak, akár harmadik személynek okozza ) teljes kártérítési felelősséggel tartozik. Felelős továbbá azokért a bekövetkezett károkért, elmaradt haszonért ami a Megbízót a Megbízott szerződés szegő magatartása miatt éri.

14. Káresemények kivizsgálását a szerződő Felek által kölcsönösen, közös megegyezéssel kijelölt bizottság végzi el.

15.Szerzödő Felek a szerződést közös megegyezéssel, írásban módosíthatják, továbbá jogosultak a jelen szerződéshez mellékleteket csatolni, amelyek a szerződés részét képezik. Módosításukra, megszüntetésükre a jelen szerződésben meghatározott szabályok vonatkoznak.

16. Szerződő Felek a szerződésből eredő vitás kérdéseket elsősorban közös megegyezés alapján rendezik Amennyiben megállapodni nem tudnak, a jogvita eldöntésére a Zalaegerszegi Járási Bíróság illetékességét kötik ki.

17.A jelen szerződésben és a mellékletekben nem szabályozott kérdésekben a PTK. Rendelkezései az irányadóak.

18. Szerződő Felek kötelesek megőrizni a másik félnek a szerződés teljesítése során tudomására jutott üzleti illetve üzemi titkait, beleértve a Megbízó által készített és csak általa használt dokumentumokat is.

19.Szerzödő Felek a szerződést határozatlan időtartamra kötik, azzal, hogy  bármelyik fél jogosult 90 napos határidővel írásban indoklás nélkül felmondani.

 

Zalaegerszeg 20013. január. 02.

 

                    PH.                                                                         PH.

 

OTP Társasház részéről                                                      Hargita és társa Bt részéről.

   Megbízó                                                                                     Megbízott

 

…………………………..                                        ………………………………

Pintér József közös képviselő                                                   Hargita Attila

 

 

„A” melléklet.

    1.sorszám.

 

MEGBIZÁS

SZAKTEVÉKNYSÉG VÉGZÉSÉRE

Szerződő Felek a 2013.01.02-án létrejött Megbízási szerződésben foglalt általános feltételekkel a szerződést kiterjesztik a Megbízó tulajdonában lévő területen végzendő szaktevékenységre az alábbiak szerint:

  1. Elvégzendő szaktevékenységek:

 

a.) Házfelügyelői tevékenység amely magába foglalja:

 -     Fogyasztásmérők adatainak  havonkénti  nyilvántartását, közös képviselő tudtával szolgáltatok   

       felé   történő továbbítását, fogyasztási értékek megnövekedésének azonnali jelzését.

  • Tulajdonostársak, lakók észrevételének, kérésének, javaslatának, panaszának fogadását, közös  

      képviselő felé történő továbbítását nyilvántartás és  megoldás céljából.

  • Tűzrendészeti, balesetvédelmi előírások, rendelkezések betartását, megsértésük azonnali jelzését a 

            közös képviselőnek.

  • Takarítási tevékenységre kötött szerződésben foglaltak ellenőrzését, épülethez tartozó zöld terület 
  • fűnyírását, ápolását, karbantartását.
  • Az épülethez tartózó járda és lépcsők hó és síkosság mentesítését.
  • Nyilvántartás alapján adatok szolgáltatását a költségvetés szakszerű elkészítéséhez és az 

       eredményes gazdálkodáshoz.

 

b.) Karbantartási tevékenység  amely magába foglalja:

-   Társasház közös tulajdonát képező tárgyak, eszközök, helyiségek, területek, állagának,  

      minőségének, értékének, használhatóságának fenntartását, lehetőség szerinti növelését, a    

      takarékos  gazdálkodást.

 -   Közös helyiségek nyílászárói nyitható - és zárhatóságának, előírásszerű működésének biztosítását, 

      vagyonvédelmi és biztonsági szempontok figyelembe vételét.

  • Közös helyiségek megvilágítását szolgáló lámpák meglétének, működésének folyamatos  

     felügyeletét, lámpa égők, kapcsolok szükség szerinti pótlását, cseréjét.

  • Kapcsoló szekrények nyithatóságának, zárhatóságának, gáz, víz, villany, fogadók, záró csapok, 

      kapcsolók gyors elérésének biztosítását, szükséges táblák, felíratok elhelyezését.

  • Kármegelőzését szolgáló karbantartó, hibaelhárító, javító munkákat.
  • Éves közös költség tervezéséhez szükséges adatok biztosítását a közös képviselő részére.
  •  

      c.) Fűtői tevékenység magába foglalja:

       - A társasház közös tulajdonát képező hő termelő berendezés, fűtési és meleg vizes kazánok, valamint 

          a központi hő ellátást szolgáló fogyasztói vezetékrendszer, közös tulajdonú helyiségek hő leadó 

          készülékeinek (fűtőtestek) célszerű üzemeltetését.

  • Felelősség vállalását a központi hő ellátó rendszer és berendezéseinek üzemképes állapotáért, 

      gazdaságos üzemeltetéséért.

  • A hő ellátó rendszer 24 órás felügyeletét, a folyamatos megelőző karbantartó munkát, a jelentkező hibák azonnali elhárítását, illetve elháríttatását.
  • Központi hő ellátó rendszer üzemképes állapotban tartása érdekében az éves karbantartás megszervezését és végrehajtásában a tevőleges részvételt, a közös képviselővel egyeztetett tervnek megfelelően.

 

 

  • Fűtési idény megkezdése előtti műszaki ellenőrzéshez szükséges próbafűtés végrehajtását.
  • A 189/1998. Korm. Rendeletben előírt fűtési és meleg víz szolgáltatás biztosítását.
  • Kazánnaplóban a fogyasztott gáz, hőmennyiség , meleg víz mennyiségének  nyilvántartását, adatok közös képviselőnek továbbítását.
  • Hő ellátó rendszert magába foglaló helyiségek zárhatóságának biztosítását, rendeltetés szerű használatát, tisztán tartását, a tűz és a balesetvédelmi rendszabályok betartását.
  • Éves költségvetés tervezéséhez adatok szolgáltatását.

 

2.) Szaktevékenység ellátásához szükséges dokumentumok:

  • tűzvédelmi, munkavédelmi, fűtői szakvizsgák okmányai
  • felelősség biztosítási szerződés

 

3)Szaktevékenység ellátásához szükséges eszközök.

  • Megbízott a tevékenység ellátásához szükséges eszközöket biztosítja
  • Megbízó a tevékenység ellátásához, eszközök tárolásához helyiséget térítés mentesen biztosit

 

   4.) Szaktevékenység végzésének idő igénye

  • Folyamatos 24 órás készenlét mobil telefonos eléréssel
  • fűtői felügyelet fűtési idényben, folyamatos jelenlét, 10 perces elérhetőséggel,
  • kazánházi felügyelet meleg víz biztosításához, 3 órán belüli elérhetőséggel.
  • hibaelhárítás, javítás, rendkívüli feladatok 1 órán belül, 12 órán belül,
  • közös képviselőtől sürgős feladatok elvégzése
  • napi, kétnapi, heti, negyedévi, éves tervezett ellenőrzési munkák önálló elvégzése

 

5.)   Szaktevékenység díjazása (bruttó) „ C” mellélet szerint.

  • soron kívüli feladatok díjazása egyedi megállapodás alapján

 

   6.) Felelősség, biztosítás, fedezet a végzett munkára.

      - szerződés szerinti teljes körű vagyoni felelősség az okozott anyagi, erkölcsi kárért,

      - minőségi, időbeni     kifogás esetén megbízási díj csökkentés, fizetés megtagadása,

      -  helyettesítésről gondoskodás

      -   erkölcsi, jogi felellőség az adat, a személyiségi és üzemi titkok kezeléséért.

       

Tevékenység kezdete: 2013.01.02.

 

 

Ph.                                                                                           Ph.

Pintér József ……………………………..                       Hargita Attila  ………………………..

      Megbízó                                                                                  Megbízott

 

 

„B” melléklet

   1.sorszám

                                                 BÉRLETI SZERZŐDÉS

 

Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint   Hargita és Társa Bt képviselőjeként Hargita Attila, Zalaegerszeg Landorhegyi út 50.szám  fsz. 2. szám alatti lakos mint Bérlő között 2013.01.02-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:

 

  1. Bérbeadó a társasház  SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 50- lépcsőház földszintjén lévő 2.ajtó, 4983/32 helyrajzi számú       57,25 m/2 területű helyiséget.
  2. Bérlemény havi díja (forrásadóval):  30 000 ft , melyből 25 200 ft megfizetése  minden hónap 05-ig esedékes.  
  3. Bérleti díj összetevői:  25 200 ft  helyiség nettó alapdíja,  4 800 Ft forrásadó melynek NAV részére történő megfizetéséről a Bérlő gondoskodik.    
  4. Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőházban elhelyezett fogyasztásmérőről biztosítja. A mérőóra  alapján számlázott áram díját a Bérlő fizeti a szolgáltatónak.
  5. Bérlő a helyiség fűtési díját az egyéni költségelosztó alapján az éves elszámoláskor, a hidegvíz, meleg víz fogyasztását a bérleményben felszerelt mérőórák adatai alapján fizeti meg.
  6. Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
  7. Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, 

      építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más  (hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a     

      társasház Házirendjében előírtak betartásáért.

  1. Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
  2. Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 60 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 90 napban állapítják meg. Bérlemény értékesítése esetén a Bérlőt elővásárlási jog illeti meg.
  3. Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
  4. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybehagyolag aláírták.

 

 

Zalaegerszeg   2013 január   02.

                     Ph.                                                                                                    Ph.

OTP Társasház mint Bérbeadó                                                          Hargita és Társa Bt.  Bérbevevő:

         képviseletében:                                                                                képviseletében

                                                                          

 

 

Pintér József közös képviselő                                                                Hargita Attila 

 

„C” melléklet

   1.sorsz

 

SZAKTEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉNEK MEGBIZÁSI DÍJA.

 

 

Felek a szerződés 4.pontja és az „A” melléklet alapján végzett szaktevékenység ellátásáért fizetendő díjakat az alábbiak szerint részletezve határozzák meg:

 

 

1. Házfelügyelői tevékenység havi átalány díja              20 000   Ft

                     

 

                               2. Karbantartási tevékenység egy havi átalány díja         20 000  Ft

 

 

                               3. Fűtői tevékenység  egy havi átalány díja                     10 000  Ft

 

 

 

Megbízott által végzett  szaktevékenység  végzéséért Megbízó által fizetendő  havi átalány díj összege: 

 

50 000 Ft. azaz ötvenezer forint.

 

 

 

Megbízott  szerződésben nem rögzített egyéb tevékenységi feladat végzésére is vállalkozik melynek díjazása külön megállapodás tárgyát képezi.

 

Zalaegerszeg   2013 január   02.

 

                     Ph.                                                                                                    Ph.

OTP Társasház  Megbízó                                                          Hargita és Társa Bt.  Megbízott

         képviseletében:                                                                                képviseletében

                                                                          

Pintér József közös képviselő                                                                Hargita Attila 

 

BÉRLETI SZERZÖDÉSEK

 

BÉRLETI SZERZŐDÉS

 

Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint  Gaálné Pongrácz Mária ,Zalaegerszeg Kossuth utca 40.szám alatti lakos mint Bérlő között 2009.november 01-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:

 

  1. Bérbeadó a társasház  SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 54- lépcsőház földszintjén lévő 3. számú       17 m/2 területű helyiséget.
  2. Bérlemény havi díja (forrásadóval):  12 500 ft , melynek megfizetése  minden hónap 01-ig esedékes.  
  3. Bérleti díj összetevői:  a 8950 ft .  helyiség alapdíja  ( 526 ft.   m/2 ) és a    3550 ft   költségekhez való hozzájárulás díja    ( 209 ft m/2 )
  4. Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
  5. Bérlő a helyiség fűtési díját az egyéni költségelosztó alapján az éves elszámoláskor, a hidegvíz, melegvíz fogyasztását a bérleményben felszerelt mérőórák adatai alapján fizeti meg.
  6. Bérlő a Bérbeadó engedélyével a szerződés hatályba lépése előtt a helyiségben 2 db víz mérőóra, 1 db. fali mosdó, 1 db lámpatest felszerelését vállalja. .A szerződés felbontása esetén a felszerelések a Bérbeadó tulajdonába mennek át.
  7. Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
  8. Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
  9. Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
  10. Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
  11. Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
  12. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybehagyolag aláírták.

 

 

Zalaegerszeg   2009 október 05.

 

OTP Társasház mint Bérbeadó                                                                   Bérbevevő:

         képviseletében:

                                                                        

Pintér József közös képviselő                                                   Gálné         Pongrácz Mária

 

 

BÉRLETI SZERZŐDÉS

 

 

Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint  Rózsa József  Zalaegerszeg Landorhegyi út 54.szám alatti tulajdonos mint Bérlő között 2010.január  01-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:

 

  1. Bérbeadó a társasház  SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös

      tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 54- lépcsőház földszintjén lévő 2. számú 3,57

        m/2 területű helyiséget.

  1. Bérlemény havi díja (forrásadóval):  2000 ft , melynek megfizetése  minden hónap 01-ig

      esedékes.   

  1. Bérleti díj összetevői:  1877 ft .  helyiség alapdíja  ( 526 ft.  m/2 ) és     123 ft   költségekhez való hozzájárulás díja    
  2. Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
  3. Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
  4. Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
  5. Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
  6. Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
  7. Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
  8. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybenhagyolag aláírták.

 

 

Zalaegerszeg   2009  december 10.

 

OTP Társasház mint Bérbeadó                                                                   Bérbevevő:

         képviseletében:

                                                                        

Pintér József közös képviselő                                                                    Rózsa József

 

 

BÉRLETI SZERZŐDÉS

 

 

Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint  Németh Csaba   Kaposvár Kinizsi utca 16..szám alatti lakos mint Bérlő között 2010. október  15-töl   határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel: .

 

  1. Bérbeadó a társasház  SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 52- lépcsőház földszintjén lévő 3. számú       17 m/2 területű helyiséget.
  2. Bérlemény havi díja (forrásadóval):  12 500 ft , melynek megfizetése  minden hónap 01-ig esedékes.  
  3. Bérleti díj összetevői:  a 8950 ft .  helyiség alapdíja  ( 526 ft.   m/2 ) és a    3550 ft   költségekhez való hozzájárulás díja    ( 209 ft m/2 )
  4. Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
  5. Bérlő a helyiség fűtési díját az egyéni költségelosztó alapján az éves elszámoláskor, a hidegvíz, meleg víz fogyasztását a bérleményben felszerelt mérőórák adatai alapján fizeti meg.
  6. Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
  7. Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
  8. Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
  9. Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
  10. Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
  11. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybehagyolag aláírták.

 

 

Zalaegerszeg   2010 október 15.

 

OTP Társasház mint Bérbeadó                                                                   Bérbevevő:

         képviseletében:

                                                                        

Pintér József közös képviselő                                                              Németh Csaba

 

 

 

 

BÉRLETI SZERZŐDÉS

 

 

Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint  Rakos Ferencné  Zalaegerszeg Landorhegyi út 52.szám alatti tulajdonos mint Bérlő között 2012. augusztus   01-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:

 

  1. Bérbeadó a társasház  SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös

      tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 52- lépcsőház földszintjén lévő 2. számú 3,57

        m/2 területű helyiséget.

  1. Bérlemény havi díja (forrásadóval):  2000 ft , melynek megfizetése  minden hónap 01-ig

      esedékes.   

  1. Bérleti díj összetevői:  1877 ft .  helyiség alapdíja  ( 526 ft.  m/2 ) és     123 ft   költségekhez való hozzájárulás díja    
  2. Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
  3. Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
  4. Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
  5. Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
  6. Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
  7. Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
  8. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybenhagyolag aláírták.

 

 

Zalaegerszeg   2012  július 31.

 

 

 

 

 

OTP Társasház mint Bérbeadó                                                                   Bérbevevő:

         képviseletében:

                                                                           

 

Pintér József közös képviselő                                                                    Rakos Ferencné