SZOLGÁLTATÓI SZERZŐDÉS
- eHáz rendszerhez csatlakozásról –
amely létrejött egyrészről Info Sierra Informatikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1142 Budapest, Tengerszem u 60/A, Cg 01-09-886026, adószám: 14038376-2-42, statisztikai számjel: 14038376-6201-113-01, képviseli Schwindt Péter (anyja neve: Gábor Aranka, születési hely, idő: Budapest, 1982. 05. 05., lakóhely: 1142 Budapest, Tengerszem u 60/A), mint szolgáltató / a továbbiakban: Szolgáltató / másrészről
………………………………………
székhely: ……………………………
adószám: ……………………………
képviseli ……………………………. (anyja neve: …………………… születési hely, idő: ………………….. lakóhely: …………………...),
mint felhasználó, / a továbbiakban: Felhasználó / mint szerződő felek, / a továbbiakban együttesen: Szerződő felek / között a mai napon, az alábbi feltételekkel:
1. A Szerződő felek jelen szerződést határozatlan időtartamra kötik egymással, a szerződés hatályba lépésének időpontja jelen szerződés aláírásának napja.
2.1. Szolgáltató a rendeltetésszerű használat vonatkozásában tájékoztatja Felhasználót, hogy az általa nyújtott eHáz szolgáltatás célja a közös képviselők adminisztrációs terheinek csökkentése, továbbá egy egyszerű, átlátható, felhasználóbarát felület létrehozása, amely a közös képviselőkön túlmenően mind a számvizsgáló bizottság tagjai, mind pedig a lakók részére hozzáférést biztosít a lakói egyenleghez, a ház adataihoz, valamint olyan szolgáltatásokat kínál, mint a mérőórák állásának bejelentése, hibabejelentés, szavazás, vagy a ház szolgáltatóinak rendszeres értékelése…stb.
2.2. Felhasználó kijelenti, hogy az eHáz szolgáltatásra vonatkozóan teljes körű tájékoztatást kapott, a szolgáltatás igénybe vételére vonatkozó aktuális feltételeket, igénybevételi lehetőségeket, az ezek igénybevételére vonatkozó ún. technikai tudnivalókat és előírásokat megismerte azokat elfogadta, a szolgáltatást igénybe kívánja venni.
3.1. Szolgáltató az eHáz szolgáltatás keretén belül köteles:
- az eHáz rendszerhez való hozzáférést biztosítani az ehaz.hu-n, valamint a kapcsolódó aldomain-eken keresztül
- az eHáz rendszeren legfeljebb 10 közös képviselői hozzáférést biztosítani a képviselt ház(ak) teljes adatállományához
- az eHáz rendszeren korlátlan számú számvizsgálói hozzáférést biztosítani az érintett ház(ak) adatállományához
- az eHáz rendszeren korlátlan számú lakói hozzáférést biztosítani a lakóra vonatkozó adatállományhoz
- 24 órás e-ügyfélszolgálatot, valamint telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani
- szoftvertámogatást biztosítani, (verziókövetés)
- garantálni a szoftver 99,9%-os rendelkezésre állását
Az egyes hozzáférési jogosultságok általi rendszerhasználat korlátlan számú eszközön (számítógép, táblagép, mobiltelefon…stb.) megvalósulhat.
A Felhasználó által választott belépési email cím: …………………....................
3.2. Szolgáltató az eHáz rendszer használatához a Google Chrome böngészőt ajánlja. Szolgáltató a rendszer használata során, a Felhasználó által használt internet hozzáférés sajtosságaiból, illetve az alternatív, vagy elavult böngészők használatából eredő problémákért felelősséget nem vállal.
4.1. Felhasználó az eHáz rendszer használata körében köteles:
- saját hozzáférési jelszavának védelméről gondoskodni
- a rendeltetésszerű használat követelményeit megtartani
- a szolgáltatás díját az 5. pontban foglaltak szerint maradéktalanul, határidőben megfizetni
4.2. Amennyiben Felhasználó a saját hozzáférési jelszavának védelméről nem gondoskodik az ebből eredő következményekért kizárólag Felhasználó felelős, Szolgáltató e körben a felelősségét kifejezetten kizárja.
5.1. Felhasználó az eHáz szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként a választott csomag (S, M, L, XL, XXL) alapján, a jelen szolgáltatói szerződés elválaszthatatlan részét képező 1. számú melléklet szerint köteles díjat fizetni.
5.2. Szolgáltató minden hónap 10. napjáig - utólagos elszámolás- keretében - számlát állít ki az 5.1. pontban meghatározott szolgáltatási díjról azzal, hogy amennyiben az esedékes szolgáltatási díj a 10.000 Ft+ÁFA összeget nem haladja meg, úgy a számla kiállítására az azt követő hónap 10. napjáig kerül sor.
5.3. Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a számla kézhezvételét követően, az azon szereplő határidőn belül a számla ellenértékét Szolgáltató részére megfizeti átutalással.
5.4. Amennyiben Felhasználó az 5.3. pontban meghatározott díjfizetési kötelezettségével késedelembe esik, köteles az esedékes díj megfizetésével egyidejűleg a késedelemmel érintett naptári félévet megelőző utolsó napon érvényes jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot is megfizetni a Szolgáltató részére. Szerződő felek az 5.1. pontban meghatározott díjat abban az időpontban tekintik teljesítettnek, amikor az a teljesítéshez megadott bankszámlán jóváírásra került.
5.5. Szolgáltató az 5.1. pontban meghatározott díj mértékét jogosult minden naptári év első negyedévében a KSH által közzétett fogyasztói árindex (inflációs ráta) mértékével egyoldalúan, Felhasználó hozzájárulása és bármilyen további külön aktus nélkül, a módosított díj kiszámlázásával megemelni. A számítás alapja az 5.1. pontban meghatározott díjnak az emelést megelőző évben érvényes összege.
6.1. Szerződő felek a szolgáltatási szerződés teljesítése körében az alábbi képviselőket/kapcsolattartókat jelölik meg.
Képviselők/Kapcsolattartók |
|
Szolgáltató |
Felhasználó |
Info Sierra Kft. Dén Mátyás András 06.30.836.3250 den@ehaz.hu |
Név: Cím: Tel/fax: e-mail: |
Szerződő felek a képviselők/kapcsolattartók személyében, vagy egyébként a Szerződő felek adataiban, elérhetőségeiben bekövetkezett változásról haladéktalanul, de legkésőbb a változást követő 15 napon belül kötelesek egymást írásban értesíteni, az ennek elmaradásából eredő károkért kizárólag a mulasztó fél felelős.
6.2. Szerződő felek a jelen szerződéshez kapcsolódó nyilatkozataik megtételének hivatalos formájaként az írásbeliséget (e-mail, telefax, illetve postai küldemény) kötik ki, vita esetén az ilyen formában megtett nyilatkozatokat fogadják el érvényesnek. A Szerződő felek kizárják a szerződés szóban, vagy ráutaló magatartással történő módosításának, illetve megszüntetésének lehetőségét.
Szerződő felek egyezően rögzítik, hogy a szerződéshez kapcsolódó nyilatkozatot postai küldemény esetén közöltnek kell tekinteni, ha azt a címzettnek bizonyíthatóan átadták, vagy kézbesítették, vagy ha ez nem lehetséges, a címzett jelen szerződésben meghatározott címére ajánlott levélként feladták, a postára adást követő 30. napon akkor is, ha az a címzett székhelyéről „Címzett ismeretlen” vagy „Nem kereste” értesítéssel érkezik vissza (kézbesítési vélelem).
7. Szerződő felek kölcsönösen megállapodnak abban, hogy a jelen szerződés teljesítésével kapcsolatosan tudomásukra jutott bármilyen üzleti titok, banktitok és egyéb titok vonatkozásában a jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező 2. számú mellékletben foglalt kötelezettségeket megtartják.
8.1. Jelen szerződés a jövőre nézve megszűnik
- a Szerződő felek közös megegyezésével,
- rendkívüli felmondással
- rendes felmondással
- jogszabályban megjelölt egyéb okból (Szerződő felek jogutód nélküli megszűnésével, cégnyilvántartásból való törlésével…stb.)
8.2. Felhasználó jogosult jelen szerződést annak aláírásától számított 30 napon belül (próbaidő) rendkívüli felmondással, azonnali hatállyal, indokolás nélkül, írásban felmondani. Ezen túlmenően Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződés rendkívüli felmondással való megszüntetésére érvényesen és jogszerűen csak a másik fél súlyos szerződésszegése esetén, írásbeli formában és indokolással ellátva kerülhet sor és csak abban az esetben, ha a másik fél a szerződésszegésből eredő sérelmeket nem orvosolja az erre vonatkozó írásbeli felszólítást követő 15 napon belül.
Ilyen súlyos szerződésszegés a Szolgáltató részéről különösen ha:
- a Felhasználó írásbeli felszólítása ellenére nem tesz eleget a jelen szerződés 3. pontjában vállalt kötelezettségeinek,
- megszegi a jelen szerződés 7. pontjában, valamint a jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező 2. számú mellékletben foglalt titoktartási kötelezettségét.
Ilyen súlyos szerződésszegés a Felhasználó részéről különösen ha:
- a Szolgáltató írásbeli felszólítása ellenére nem tesz eleget a jelen szerződés 4. pontjában vállalt kötelezettségeinek,
- megszegi a jelen szerződés 7. pontjában, valamint a jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező 2. számú mellékletben foglalt titoktartási kötelezettségét.
Amennyiben a szerződés megszűnésére díj nemfizetés miatt kerül sor, úgy a szerződés aktiválásának díja: 10.000 Ft+ÁFA/alkalom.
8.3. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződést rendes felmondással, írásban, indokolás nélkül, 30 naptári napos felmondási idővel mondhatják fel. A felmondásra vonatkozó nyilatkozat abban az időpontban hatályosul, amikor arról a címzett tudomást szerez, vagy az erre vonatkozó vélelem beáll.
8.4. Szolgáltató a szerződés megszűnését követően a Felhasználó valamennyi hozzáférési jogosultságát azonnali hatállyal visszavonja, egyúttal köteles a Felhasználó által az eHáz rendszerbe feltöltött adatokat a szerződés megszűnését követő 30 napon belül a Felhasználó részére excel tábla formátumban lementve kiadni.
9.1. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény – különösen annak a megbízásra vonatkozó 474-483.§-ai az irányadóak.
9.2. Szerződő felek kijelentik, hogy jelen szerződés – amely 4 oldalból és 9 főpontból áll, 3 eredeti példányban készült, és amelyből a Szerződő felek 1-1 eredeti példányt átvettek – aláírásához szükséges felhatalmazással rendelkeznek, azt annak elolvasását, értelmezését követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, saját kezűleg, jóváhagyólag, aláírják.
Kelt, Budapest, 2013. ………………. ……
…......................................................... |
…......................................................... |
Info Sierra Kft. Szolgáltató Nevében és képviseletében Schwindt Péter ügyvezető |
…......................................................... Felhasználó Nevében és képviseletében
……………………
………..…….. |
…......................................................... |
|
Üzletkötő
|
|
1. számú Melléklet: Díjazás
Szerződő felek a közöttük az eHáz rendszerének használata vonatkozásában létrejött szolgáltatási szerződés 5. pontjához kapcsolódóan megállapodnak abban, hogy Felhasználó az eHáz szolgáltatás igénybevételének ellenértékeként az alábbiak szerint köteles díjat fizetni:
Díjak |
Esedékesség |
|
Szerződéskötési díj |
10.000 Ft+ÁFA |
egyszeri; szerződéskötéskor |
Előfizetési díj |
100 Ft+ÁFA/ albetét |
rendszeres; havonta utólagos elszámolással |
THT kedvezmény |
20% |
|
A szerződéskötési díj az első kiszámlázott díjtételbe teljes egészében beszámításra kerül.
Az előfizetési díj elszámolásának alapja a Felhasználó által az eHáz rendszerében rögzített albetétek tárgyhavi maximális száma. Szolgáltató a Felhasználó által az eHáz rendszerében rögzített albetétek számáról tájékoztató jellegű statisztikai adatot szolgáltat.
A szerződés megszűnése esetén az utolsó érintett hónapra Szolgáltató időarányosan jogosult a szolgáltatási díjra.
A csomagban meghatározott díjtétel az eHáz rendszerében az alábbi funkciók használatára jogosít:
1. lakókezelés |
6. óraállások kezelése |
2. albetét kezelés |
7. dokumentumkezelés |
3. előírások kezelése |
8. szavazás és üzenőfal |
4. csoportos nyomtatás |
9. csoportos e-mail küldés |
5. könyvelés |
10. szolgáltatók és tenderek |
Szolgáltató a funkciók bővítésének jogát fenntartja.
Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a számla kézhezvételét követően, az azon szereplő határidőn belül a számla ellenértékét Szolgáltató részére megfizeti a Szolgáltató által a CIB Banknál vezetett 10700660-45402504-51100005 számú bankszámlára történő átutalással.
Amennyiben Felhasználó a fenti díjfizetési kötelezettségével késedelembe esik, köteles az esedékes díj megfizetésével egyidejűleg a késedelemmel érintett naptári félévet megelőző utolsó napon érvényes jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot is megfizetni a Szolgáltató részére. Szerződő felek a díjat abban az időpontban tekintik teljesítettnek, amikor az a teljesítéshez megadott bankszámlán jóváírásra került.
Kelt, Budapest, 2013. ……………… ……..
…......................................................... |
…......................................................... |
Info Sierra Kft. Szolgáltató Nevében és képviseletében Schwindt Péter ügyvezető |
…......................................................... Felhasználó Nevében és képviseletében
……………………
………..…….. |
* Amennyiben a Felhasználó THT előfizetése megszűnik, úgy a megszüntetés időpontjától a Felhasználó a kedvezményre nem jogosult.
2. számú Melléklet: Titoktartás
Szerződő felek a közöttük az eHáz rendszerének használata vonatkozásában létrejött szolgáltatási szerződés 7. pontjához kapcsolódóan az alábbi kötelezettségeket vállalják:
1. Szerződő felek kölcsönösen kötelezettséget vállalnak arra, hogy a szolgáltatási szerződés teljesítésével kapcsolatosan tudomásukra jutott bármilyen üzleti titkot, banktitkot és egyéb titkot nem hozzák nyilvánosságra, illetve harmadik személy tudomására, valamint semmilyen formában nem teszik azt a nyilvánosság, illetve harmadik személy számára hozzáférhetővé, továbbá az üzleti titkot, banktitkot valamint egyéb titkot csak a szolgáltatási szerződés teljesítésével kapcsolatosan használják fel.
Fentiek vonatkozásában tilos különösen az üzleti titok, banktitok vagy egyéb titok közzé tétele, reprodukálása, terjesztése, tovább adása, átruházása bármilyen formában, eszközzel illetve céllal is történjen az, amennyiben a szolgáltatási szerződés teljesítéséhez nem kapcsolódik, azzal nem egyeztethető össze, vagy a másik szerződő fél méltányolható érdekét sérti.
2. Szerződő felek tudomásul veszik, hogy az 1.1. pontban meghatározott titoktartási kötelezettség a szolgáltatási szerződés megszűnése után is terheli őket.
3. Fogalmak:
3.1. A szolgáltatási szerződés alkalmazásában üzleti titoknak minősül különösen a szolgáltatási szerződés teljesítéséhez kapcsolódó minden olyan tény, információ, megoldás vagy adat, amelynek nyilvánosságra hozatala, illetéktelenek által történő megszerzése vagy felhasználása a Szerződő felek jogszerű pénzügyi, gazdasági vagy piaci érdekeit sértené, vagy veszélyeztetné, és amelynek titokban tartása érdekében a Szerződő felek a szükséges intézkedéseket megtették.
3.2. A szolgáltatási szerződés alkalmazásában banktitoknak minősül különösen az olyan, az egyes ügyfelekről vagy velük szerződéses kapcsolatban álló pénzintézetek rendelkezésére álló adat, mely annak ügyfele személyére, adataira, vagyoni helyzetére, üzleti tevékenységére, gazdálkodására, valamint a pénzintézet által vezetett számla egyenlegére, forgalmára, továbbá pénzintézettel kötött szerződéseire vonatkozik.
3.3. A szolgáltatási szerződés alkalmazásában minden egyéb adat, irat, információ, megoldás, amely a Szerződő felekre, illetve velük szerződéses jogviszonyban álló partnerekre vonatkozik, és amely sem üzleti, sem banktitoknak nem minősül, egyéb titoknak minősül, és arra a szolgáltatási szerződés 7. pontja, valamint jelen 2. számú melléklet alkalmazandó. Ilyen különösen minden olyan tény, információ, adat, megoldás, amely a szolgáltatási szerződés teljesítésével összefüggésben jutott a Szerződő felek tudomására, és amelyek közlése, vagy nyilvánosságra hozatala a másik szerződő félre hátrányos következményekkel járna, vagy azok érdekeit sértené, vagy veszélyeztetné.
4. Szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy amennyiben bármely üzleti titok, banktitok vagy egyéb titok vonatkozásában a szolgáltatási szerződés 7. pontja, valamint jelen 2. számú melléklet sérül, úgy arról haladéktalanul írásban tájékoztatják egymást, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy a sérelmes helyzetet megszüntessék.
5. Szerződő felek kijelentik, hogy nem tartozik ezen szerződés hatálya alá az üzleti titok, banktitok illetve egyéb titok, amennyiben:
- annak szolgáltatására bármely szerződő fél jogszabály alapján köteles,
- annak szolgáltatásához - a törvényi feltételek fennállta mellett - a Szerződő felek egyhangúan hozzájárultak,
- az a szerződés aláírásakor köztudomású,
- az olyan harmadik féltől származik, amelynek nincs titoktartási kötelezettsége az ellenérdekű szerződő fél felé
Kelt, Budapest, 2013. ……………… ……
…......................................................... |
…......................................................... |
Info Sierra Kft. Szolgáltató Nevében és képviseletében Schwindt Péter ügyvezető |
…......................................................... Felhasználó Nevében és képviseletében
……………………
|
MEGBÍZÁSI SZERZŐDÉS
amely létrejött az OTP Társasház Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54, mint Megbízó, valamint
Pintér József Zalaegerszeg Landorhegyi út 52. fsz. 1. sz. alatti lakos, tulajdonosi közösség által 2009 január 30-n közös képviselőnek megválasztott tulajdonostárs, mint Megbízott között
a mai napon az alábbi feltételekkel:
Szerzödő Felek a 2003. CXXXIII törvény 43 §-50 § pontjai értelmében és a SZMSZ 2. pontjában meghatározott feltételek között végzett közös képviselői tevékenységért a Megbízott megbízási díját 2009. 02.01. dátumtól kezdődően, bruttó havi 84 000 azaz nyolcvannégyezer forintban állapitják meg a következö (éves )közgyülés végleges döntéséig.
Kifizetésre kerülő közös képviselői megbizási díj összegét a Megbízó könyvelését végző cég számfejti.
Zalaegerszeg, 2009. február 01. .
Nagy László Pintér József
megbízó megbízott
MEGBIZÁSI SZERZÖDÉS
Amely létrejött egyfelől az OTP Társasház Zalaegerszeg Landorhegyi út 48-54, mint Megbízó, másfelől a Hargita és társa Bt. Zalaegerszeg Landorhegyi út 50. fsz.2.sz. alatti vállalkozás, mint Megbízott (együttesen: Felek) között az alulírott helyen és időben az alábbi feltételekkel:
Általános feltételek
1. Megbízott kijelenti, hogy rendelkezik mindazon engedélyekkel, igazolványokkal amelyek a szerződésben meghatározott tevékenység végzéséhez szükségesek, megbízását kizáró okról nincs tudomása.
Megbízott : Hargita és társa Bt. Képviselője: Hargita Attila
2. A Felek kijelentik, hogy ezen szerződés megkötését megelőzően kölcsönösen tájékoztatták egymást a szerződés szempontjából lényeges körülményekről. Bármelyik fél korlátlanul felel a nem teljes körű, vagy téves tájékoztatás következtében a másik fél oldalán jelentkező kárért.
3. Ezen szerződés teljesítése során a Megbízót Pintér József közös képviselő képviseli, akinek a nyilatkozatait a Megbízott, mint a Megbízó nyilatkozatát köteles elfogadni.
A szerződés tárgya.
4. Ezen szerződés alapján a Megbízott a házkezelői tevékenységet tartozik ellátni. A házkezelői tevékenység magába foglalja a házfelügyelői, fűtői, karbantartói feladatok elvégzését. A megbízási szerződés konkrét tartalmát a Megbízó képviselője és a Megbízott kölcsönösen határozzák meg és ezen szerződés „A” jelű sorszámozott mellékleteként tartják nyilván.
5. A Megbízó a Társasház osztatlan közös tulajdonában lévő, Zalaegerszeg Landorhegyi út 50. fsz. 2. szám alatti összkomfortos lakást, mint bérleményt havi bérleti díj ellenében a Megbízott rendelkezésére bocsájtja ezen szerződés érvényességének idejére. A lakás bérletének konkrét tartalmát a felek kölcsönösen határozzák meg és ezen szerződés „B” jelű, sorszámozott mellékleteként tartják nyilván.
A szerződés teljesítése
6. Az ezen szerződésben vállalt kötelezettségét a Megbízott önállóan, a vonatkozó jogszabályoknak és szakmai szabályoknak eleget téve látja el. A szerződés teljesítése során a Megbízott különösen figyelemmel van a vállalkozás keretében végzett tevékenység szabályaira, a Megbízó társasház Szervezeti Működési Szabályzatára.
7. Megbízott kijelenti, hogy a megbízás teljesítéséhez a tartósan vagy időszakonként a Megbízó által átadott vagy rendelkezésére bocsátott tárgyak, eszközök üzemeltetéséért, működéséért, tárolásáért, meglétéért anyagi felelősséget vállal. A Megbízott kötelezi magát, hogy, a működésükre, felhasználásukra, kezelésükre, tárolásukra vonatkozó szabályok betartását a Megbízó rendszeresen ellenőrizze, észrevételei, kifogásait megtegye, kár esetén a kártérítési igényét bejelentse.
8. Megbízott tudomásul veszi, hogy a tartósan vagy időszakosan tevékenységének végzéséhez szabályosan átvett tárgyakat, eszközözőket más személyeknek- a BTK-ban megfogalmazott kényszerítés esetét kivéve – nem adhatja át. Ezeket a tárgyakat, eszközöket a Megbízó által meghatározott területen, helyen és időn kívül nem tárolhatja és nem használhatja.
9. A szerződésben vállalt kötelezettségei- az előzőekben foglaltakon túl- a Megbízott különös gondossággal, a megbízás teljesítésének sajátos körülményeire figyelemmel köteles teljesíteni.
10. A Megbízott - a Megbízó hozzájárulása alapján - jogosult harmadik személy közreműködését is igénybe venni. Engedély birtokában igénybe vett harmadik személynek is rendelkeznie kell mindazzal, amit ezen szerződés feltételként előírt. A harmadik személlyel kapcsolatos felelősségre a PTK. 475. §-ban foglaltak az irányadók. A Megbízott köteles a Megbízó képviselőjét tevékenységéről rendszeresen tájékoztatni. Haladéktalanul köteles a tájékoztatást megtenni, ha váratlan, rendkívüli körülmény merül fel, vagy más okból a Megbízó intézkedése válik szükségessé.
Megbízási díj és a költségek viselése.
11. A szerződő Felek megállapodnak abban, hogy a Megbízottat az elvégzett munka arányában a jelen szerződés „C” jelű sorszámozott mellékletében meghatározott díjazás illeti meg, amelyet havonta, a Megbízott által szabályszerűen benyújtott számlája alapján az alábbiakban meghatározottak szerint kerül kifizetésre. A megfelelően kiállított, a tárgyhónapot követő hónap 5.-ig napjáig benyújtott fizetési számlán feltüntetett díjat a Megbízó az5-ig napot követő 8 napon belül kifizeti.
12. Megbízó késedelmes fizetése esetén a Megbízott jogosult a mindenkori jegybanki alapkamattal számított késedelmi pótlék számlázására is.
13. Megbízott a szerződéshibás teljesítéséből valamint a szerződésen kívül vétkesen okozott károkért (akár a Megbízónak, akár harmadik személynek okozza ) teljes kártérítési felelősséggel tartozik. Felelős továbbá azokért a bekövetkezett károkért, elmaradt haszonért ami a Megbízót a Megbízott szerződés szegő magatartása miatt éri.
14. Káresemények kivizsgálását a szerződő Felek által kölcsönösen, közös megegyezéssel kijelölt bizottság végzi el.
15.Szerzödő Felek a szerződést közös megegyezéssel, írásban módosíthatják, továbbá jogosultak a jelen szerződéshez mellékleteket csatolni, amelyek a szerződés részét képezik. Módosításukra, megszüntetésükre a jelen szerződésben meghatározott szabályok vonatkoznak.
16. Szerződő Felek a szerződésből eredő vitás kérdéseket elsősorban közös megegyezés alapján rendezik Amennyiben megállapodni nem tudnak, a jogvita eldöntésére a Zalaegerszegi Járási Bíróság illetékességét kötik ki.
17.A jelen szerződésben és a mellékletekben nem szabályozott kérdésekben a PTK. Rendelkezései az irányadóak.
18. Szerződő Felek kötelesek megőrizni a másik félnek a szerződés teljesítése során tudomására jutott üzleti illetve üzemi titkait, beleértve a Megbízó által készített és csak általa használt dokumentumokat is.
19.Szerzödő Felek a szerződést határozatlan időtartamra kötik, azzal, hogy bármelyik fél jogosult 90 napos határidővel írásban indoklás nélkül felmondani.
Zalaegerszeg 20013. január. 02.
PH. PH.
OTP Társasház részéről Hargita és társa Bt részéről.
Megbízó Megbízott
………………………….. ………………………………
Pintér József közös képviselő Hargita Attila
„A” melléklet.
1.sorszám.
MEGBIZÁS
SZAKTEVÉKNYSÉG VÉGZÉSÉRE
Szerződő Felek a 2013.01.02-án létrejött Megbízási szerződésben foglalt általános feltételekkel a szerződést kiterjesztik a Megbízó tulajdonában lévő területen végzendő szaktevékenységre az alábbiak szerint:
- Elvégzendő szaktevékenységek:
a.) Házfelügyelői tevékenység amely magába foglalja:
- Fogyasztásmérők adatainak havonkénti nyilvántartását, közös képviselő tudtával szolgáltatok
felé történő továbbítását, fogyasztási értékek megnövekedésének azonnali jelzését.
- Tulajdonostársak, lakók észrevételének, kérésének, javaslatának, panaszának fogadását, közös
képviselő felé történő továbbítását nyilvántartás és megoldás céljából.
- Tűzrendészeti, balesetvédelmi előírások, rendelkezések betartását, megsértésük azonnali jelzését a
közös képviselőnek.
- Takarítási tevékenységre kötött szerződésben foglaltak ellenőrzését, épülethez tartozó zöld terület
- fűnyírását, ápolását, karbantartását.
- Az épülethez tartózó járda és lépcsők hó és síkosság mentesítését.
- Nyilvántartás alapján adatok szolgáltatását a költségvetés szakszerű elkészítéséhez és az
eredményes gazdálkodáshoz.
b.) Karbantartási tevékenység amely magába foglalja:
- Társasház közös tulajdonát képező tárgyak, eszközök, helyiségek, területek, állagának,
minőségének, értékének, használhatóságának fenntartását, lehetőség szerinti növelését, a
takarékos gazdálkodást.
- Közös helyiségek nyílászárói nyitható - és zárhatóságának, előírásszerű működésének biztosítását,
vagyonvédelmi és biztonsági szempontok figyelembe vételét.
- Közös helyiségek megvilágítását szolgáló lámpák meglétének, működésének folyamatos
felügyeletét, lámpa égők, kapcsolok szükség szerinti pótlását, cseréjét.
- Kapcsoló szekrények nyithatóságának, zárhatóságának, gáz, víz, villany, fogadók, záró csapok,
kapcsolók gyors elérésének biztosítását, szükséges táblák, felíratok elhelyezését.
- Kármegelőzését szolgáló karbantartó, hibaelhárító, javító munkákat.
- Éves közös költség tervezéséhez szükséges adatok biztosítását a közös képviselő részére.
c.) Fűtői tevékenység magába foglalja:
- A társasház közös tulajdonát képező hő termelő berendezés, fűtési és meleg vizes kazánok, valamint
a központi hő ellátást szolgáló fogyasztói vezetékrendszer, közös tulajdonú helyiségek hő leadó
készülékeinek (fűtőtestek) célszerű üzemeltetését.
- Felelősség vállalását a központi hő ellátó rendszer és berendezéseinek üzemképes állapotáért,
gazdaságos üzemeltetéséért.
- A hő ellátó rendszer 24 órás felügyeletét, a folyamatos megelőző karbantartó munkát, a jelentkező hibák azonnali elhárítását, illetve elháríttatását.
- Központi hő ellátó rendszer üzemképes állapotban tartása érdekében az éves karbantartás megszervezését és végrehajtásában a tevőleges részvételt, a közös képviselővel egyeztetett tervnek megfelelően.
- Fűtési idény megkezdése előtti műszaki ellenőrzéshez szükséges próbafűtés végrehajtását.
- A 189/1998. Korm. Rendeletben előírt fűtési és meleg víz szolgáltatás biztosítását.
- Kazánnaplóban a fogyasztott gáz, hőmennyiség , meleg víz mennyiségének nyilvántartását, adatok közös képviselőnek továbbítását.
- Hő ellátó rendszert magába foglaló helyiségek zárhatóságának biztosítását, rendeltetés szerű használatát, tisztán tartását, a tűz és a balesetvédelmi rendszabályok betartását.
- Éves költségvetés tervezéséhez adatok szolgáltatását.
2.) Szaktevékenység ellátásához szükséges dokumentumok:
- tűzvédelmi, munkavédelmi, fűtői szakvizsgák okmányai
- felelősség biztosítási szerződés
3)Szaktevékenység ellátásához szükséges eszközök.
- Megbízott a tevékenység ellátásához szükséges eszközöket biztosítja
- Megbízó a tevékenység ellátásához, eszközök tárolásához helyiséget térítés mentesen biztosit
4.) Szaktevékenység végzésének idő igénye
- Folyamatos 24 órás készenlét mobil telefonos eléréssel
- fűtői felügyelet fűtési idényben, folyamatos jelenlét, 10 perces elérhetőséggel,
- kazánházi felügyelet meleg víz biztosításához, 3 órán belüli elérhetőséggel.
- hibaelhárítás, javítás, rendkívüli feladatok 1 órán belül, 12 órán belül,
- közös képviselőtől sürgős feladatok elvégzése
- napi, kétnapi, heti, negyedévi, éves tervezett ellenőrzési munkák önálló elvégzése
5.) Szaktevékenység díjazása (bruttó) „ C” mellélet szerint.
- soron kívüli feladatok díjazása egyedi megállapodás alapján
6.) Felelősség, biztosítás, fedezet a végzett munkára.
- szerződés szerinti teljes körű vagyoni felelősség az okozott anyagi, erkölcsi kárért,
- minőségi, időbeni kifogás esetén megbízási díj csökkentés, fizetés megtagadása,
- helyettesítésről gondoskodás
- erkölcsi, jogi felellőség az adat, a személyiségi és üzemi titkok kezeléséért.
Tevékenység kezdete: 2013.01.02.
Ph. Ph.
Pintér József …………………………….. Hargita Attila ………………………..
Megbízó Megbízott
„B” melléklet
1.sorszám
BÉRLETI SZERZŐDÉS
Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint Hargita és Társa Bt képviselőjeként Hargita Attila, Zalaegerszeg Landorhegyi út 50.szám fsz. 2. szám alatti lakos mint Bérlő között 2013.01.02-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:
- Bérbeadó a társasház SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 50- lépcsőház földszintjén lévő 2.ajtó, 4983/32 helyrajzi számú 57,25 m/2 területű helyiséget.
- Bérlemény havi díja (forrásadóval): 30 000 ft , melyből 25 200 ft megfizetése minden hónap 05-ig esedékes.
- Bérleti díj összetevői: 25 200 ft helyiség nettó alapdíja, 4 800 Ft forrásadó melynek NAV részére történő megfizetéséről a Bérlő gondoskodik.
- Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőházban elhelyezett fogyasztásmérőről biztosítja. A mérőóra alapján számlázott áram díját a Bérlő fizeti a szolgáltatónak.
- Bérlő a helyiség fűtési díját az egyéni költségelosztó alapján az éves elszámoláskor, a hidegvíz, meleg víz fogyasztását a bérleményben felszerelt mérőórák adatai alapján fizeti meg.
- Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
- Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági,
építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más (hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a
társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
- Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
- Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 60 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 90 napban állapítják meg. Bérlemény értékesítése esetén a Bérlőt elővásárlási jog illeti meg.
- Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
- Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybehagyolag aláírták.
Zalaegerszeg 2013 január 02.
Ph. Ph.
OTP Társasház mint Bérbeadó Hargita és Társa Bt. Bérbevevő:
képviseletében: képviseletében
Pintér József közös képviselő Hargita Attila
„C” melléklet
1.sorsz
SZAKTEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉNEK MEGBIZÁSI DÍJA.
Felek a szerződés 4.pontja és az „A” melléklet alapján végzett szaktevékenység ellátásáért fizetendő díjakat az alábbiak szerint részletezve határozzák meg:
1. Házfelügyelői tevékenység havi átalány díja 20 000 Ft
2. Karbantartási tevékenység egy havi átalány díja 20 000 Ft
3. Fűtői tevékenység egy havi átalány díja 10 000 Ft
Megbízott által végzett szaktevékenység végzéséért Megbízó által fizetendő havi átalány díj összege:
50 000 Ft. azaz ötvenezer forint.
Megbízott szerződésben nem rögzített egyéb tevékenységi feladat végzésére is vállalkozik melynek díjazása külön megállapodás tárgyát képezi.
Zalaegerszeg 2013 január 02.
Ph. Ph.
OTP Társasház Megbízó Hargita és Társa Bt. Megbízott
képviseletében: képviseletében
Pintér József közös képviselő Hargita Attila
BÉRLETI SZERZÖDÉSEK
BÉRLETI SZERZŐDÉS
Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint Gaálné Pongrácz Mária ,Zalaegerszeg Kossuth utca 40.szám alatti lakos mint Bérlő között 2009.november 01-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:
- Bérbeadó a társasház SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 54- lépcsőház földszintjén lévő 3. számú 17 m/2 területű helyiséget.
- Bérlemény havi díja (forrásadóval): 12 500 ft , melynek megfizetése minden hónap 01-ig esedékes.
- Bérleti díj összetevői: a 8950 ft . helyiség alapdíja ( 526 ft. m/2 ) és a 3550 ft költségekhez való hozzájárulás díja ( 209 ft m/2 )
- Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
- Bérlő a helyiség fűtési díját az egyéni költségelosztó alapján az éves elszámoláskor, a hidegvíz, melegvíz fogyasztását a bérleményben felszerelt mérőórák adatai alapján fizeti meg.
- Bérlő a Bérbeadó engedélyével a szerződés hatályba lépése előtt a helyiségben 2 db víz mérőóra, 1 db. fali mosdó, 1 db lámpatest felszerelését vállalja. .A szerződés felbontása esetén a felszerelések a Bérbeadó tulajdonába mennek át.
- Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
- Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
- Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
- Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
- Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
- Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybehagyolag aláírták.
Zalaegerszeg 2009 október 05.
OTP Társasház mint Bérbeadó Bérbevevő:
képviseletében:
Pintér József közös képviselő Gálné Pongrácz Mária
BÉRLETI SZERZŐDÉS
Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint Rózsa József Zalaegerszeg Landorhegyi út 54.szám alatti tulajdonos mint Bérlő között 2010.január 01-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:
- Bérbeadó a társasház SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös
tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 54- lépcsőház földszintjén lévő 2. számú 3,57
m/2 területű helyiséget.
- Bérlemény havi díja (forrásadóval): 2000 ft , melynek megfizetése minden hónap 01-ig
esedékes.
- Bérleti díj összetevői: 1877 ft . helyiség alapdíja ( 526 ft. m/2 ) és 123 ft költségekhez való hozzájárulás díja
- Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
- Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
- Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
- Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
- Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
- Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
- Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybenhagyolag aláírták.
Zalaegerszeg 2009 december 10.
OTP Társasház mint Bérbeadó Bérbevevő:
képviseletében:
Pintér József közös képviselő Rózsa József
BÉRLETI SZERZŐDÉS
Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint Németh Csaba Kaposvár Kinizsi utca 16..szám alatti lakos mint Bérlő között 2010. október 15-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel: .
- Bérbeadó a társasház SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 52- lépcsőház földszintjén lévő 3. számú 17 m/2 területű helyiséget.
- Bérlemény havi díja (forrásadóval): 12 500 ft , melynek megfizetése minden hónap 01-ig esedékes.
- Bérleti díj összetevői: a 8950 ft . helyiség alapdíja ( 526 ft. m/2 ) és a 3550 ft költségekhez való hozzájárulás díja ( 209 ft m/2 )
- Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
- Bérlő a helyiség fűtési díját az egyéni költségelosztó alapján az éves elszámoláskor, a hidegvíz, meleg víz fogyasztását a bérleményben felszerelt mérőórák adatai alapján fizeti meg.
- Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
- Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
- Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
- Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
- Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
- Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybehagyolag aláírták.
Zalaegerszeg 2010 október 15.
OTP Társasház mint Bérbeadó Bérbevevő:
képviseletében:
Pintér József közös képviselő Németh Csaba
BÉRLETI SZERZŐDÉS
Amely létrejött a Landorhegyi út 48-54. Társasház mint Bérbeadó, (Pintér József közös képviselő) valamint Rakos Ferencné Zalaegerszeg Landorhegyi út 52.szám alatti tulajdonos mint Bérlő között 2012. augusztus 01-töl határozatlan ideig, az alábbi feltételekkel:
- Bérbeadó a társasház SZMSZ . alapján bérbe adja a Bérlő bérbe veszi a Bérbeadó közös
tulajdonát képező Zalaegerszeg Landorhegyi út 52- lépcsőház földszintjén lévő 2. számú 3,57
m/2 területű helyiséget.
- Bérlemény havi díja (forrásadóval): 2000 ft , melynek megfizetése minden hónap 01-ig
esedékes.
- Bérleti díj összetevői: 1877 ft . helyiség alapdíja ( 526 ft. m/2 ) és 123 ft költségekhez való hozzájárulás díja
- Bérbeadó a helyiség áramszolgáltatását a lépcsőház fogyasztásmérőjéről biztosítja melyért külön díjat nem számol fel.
- Bérlő a bérleti szerződés időtartama alatt az általa használt helyiség karbantartási, takarítási, javítási költségeit magára vállalja.
- Bérlő kötelezettséget vállal a bérlemény használatával kapcsolatban előírt szakhatósági, építészeti, tűzrendészeti, közegészségügyi, és más hatósági, balesetvédelmi ) szabályok és a társasház Házirendjében előírtak betartásáért.
- Bérlő vállalja, hogy a szerződés tárgyát képező helyiség használatára harmadik személlyel nem köt szerződést vagy szóbeli megállapodást.
- Szerződés felmondását bármelyik fél kezdeményezheti. Szerződés megszűnik ha a bérleti díj tartozás eléri a 30 napot. Szerződés megszűnése esetén a Bérbeadó cserehelyiséget nem biztosit. Szerződő felek a felmondási időt 30 napban állapítják meg.
- Bérlő tudomásul veszi, hogy a jelen szerződésben vállalt kötelezettségei bármelyikének nem tesz eleget, úgy a Bérbeadó a szerződést azonnali hatállyal felmondja.
- Szerződő felek megállapodnak abban, hogy ezen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Ptk. a nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletére vonatkozó rendelkezéseket alkalmazzák jogviszonyukba. Szerződő felek ezen szerződést, mint abban foglaltakat akaratukkal egyezőt, elolvasás és megértés után helybenhagyolag aláírták.
Zalaegerszeg 2012 július 31.
OTP Társasház mint Bérbeadó Bérbevevő:
képviseletében:
Pintér József közös képviselő Rakos Ferencné